REAL

A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them?

Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zahorecz, Balázs (2017) A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 459-472. ISBN 978-963-359-091-1

[img]
Preview
Text
Paper_Papp_Vary.Arpad_Zahorecz.Balazs_u.pdf

Download (461kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF1 Inland trade / belkereskedelem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 20 Mar 2018 07:03
Last Modified: 31 Mar 2023 11:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/78668

Actions (login required)

Edit Item Edit Item