Temesi-Ferenczi, Kinga (2018) Tanterv-átalakulások a digitális kompetencia szempontjából az ELTE TÓK tanító szakán = Curriculum Transformations in Terms of Digital Competence at ELTE TÓK’s Teacher Speciality Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 183-192. ISSN 1589-519X
|
Text
14-Temesi-Ferenczi-tanulmany-2018-02.pdf Download (750kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.14
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Jan 2019 12:52 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 11:39 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/89264 |
Actions (login required)
Edit Item |