REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | D | F | G | H | J | K | L | M | S | T | W
Number of items at this level: 27.

B

Belényesi, Emese (2011) E-közigazgatás a hazai képzésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 42 (3). pp. 48-58. ISSN 0133-0179

D

Dóbék, Ágnes (2018) Az egri szeminárium tankönyvei (1754–1761). In: Lelkiség és oktatás a régi Magyarországon. Pázmány Irodalmi Műhely Lelkiségtörténeti tanulmányok (18). MTA-PPKE Barokk Irodalom és Lelkiség Kutatócsoport, Budapest, pp. 47-55. ISBN 978-963-508-890-4

F

Fehér, Katalin and Géring, Zsuzsanna and Király, Gábor (2022) Promoting the future of innovative higher education through thousands of master’s programmes STEM, interdisciplinary and business programmes in a changing labour market. SOCIETY AND ECONOMY, 44 (1). pp. 46-64. ISSN 1588-9726

G

Gazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325

Goldziher, Ignác (1873) Die theologischen Studien in Oesterreich und ihre Reform. Eine theologisch-historisch-politische Monographie. Wien, Gerold, 1873. 149. lap. Ára 1 frt. 80 kr. Magyar Tanügy, 2. pp. 472-475.

Golovrški, Natalija and Trupinić, Đurđa and Lukačević, Verica (2023) Nove paradigme poučavanja u hrvatskom obrazovnom sustavu [New teaching paradigms in the croatian education system with practical examples]. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (2). pp. 63-80. ISSN 2064-1060

H

Hajdarović, Miljenko (2022) Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta povijest. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (3). pp. 73-80. ISSN 2064-1060

Hamar, Pál (2021) Tantervelmélet és sporttudomány = Curriculum theory and sports science. TESTNEVELÉS SPORT TUDOMÁNY / PHYSICAL EDUCATION, SPORT, SCIENCE, 6 (3-4). pp. 8-13. ISSN 2498-7646

Hamar, Pál (2018) A testnevelés tantervelmélete (MTA doktori értekezés tézisei) = Curriculum theory of physical education (Theses of academic doctoral dissertation). Testnevelés, Sport, Tudomány, 3 (3-4). pp. 8-18. ISSN 2498-7646

Hamar, Pál and Karsai, István (2017) A testnevelés tartalmi korszerűsítésének ideája = The idea of modernizing of physical education. Testnevelés, sport, tudomány, 2 (1-2). pp. 10-14. ISSN 2498-7646

Herpainé Lakó, Judit and Bácsné Bába, Éva and Nagy, Zsuzsa and Müller, Anetta (2018) Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 73-82. ISSN 1589-519X

J

Juhász, Eszter (2021) A népiskolai tantervek és a táj kapcsolata. NÉPRAJZI LÁTÓHATÁR: A GYÖRFFY ISTVÁN NÉPRAJZI EGYESŰLET FOLYÓIRATA, 30 (1-2.). pp. 48-70. ISSN 1215-8097

K

Kecskés, Judit (2018) Névtudományi ismeretek az újgenerációs, 5‒12. osztályos Magyar nyelv tankönyvekben : Az újratervezés lehetőségei a nemzeti alaptanterv tervezete tükrében = Onomastic knowledge in Textbooks on Hungarian Grammar for secondary schools: possibilities of redesigning in the light of the draft version of the National Curriculum. NÉVTANI ÉRTESÍTŐ (40). pp. 13-27. ISSN 0139-2190 (nyomtatott); 2064-7484 (online)

Kozák, Tamás and Gajzágó, Éva Judit and Soós, Gabriella (2023) Case Study Analysis of the Project of Educational Material Development for SME Joint Ventures in V4 Countries to Strengthen SMEs Through Supporting Innovation in Education. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (3). pp. 115-131. ISSN 2630-886X

L

Lükő, István (2007) Egy tankönyvkutatási beszámoló részletei : A tankönyvek hatásvizsgálata a környezeti nevelésben. ISKOLAKULTÚRA, 17 (8-10). pp. 80-91. ISSN 1215-5233

M

Marthy, Annamária (2024) A szülésznő–szülő nő kommunikáció vizsgálata tananyagfejlesztés céljából. PORTA LINGUA (1). pp. 15-24. ISSN 1785-2420

Meskó, Eszter and Pálinkó, István (2002) Hálózati források a vegyészképzésben | Using Internet resources in chemistry education. In: Networkshop 2002, 2002. március 26-28., Eger, Hungary.

Müller-Török, Robert and Prosser, Alexander (2021) Teaching Requirements of a Digitized Public Administration. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA, 9 (1). pp. 2-15. ISSN 2063-9058

S

Szabó, László Tamás and Buda, Mariann and Buda, András and Papp, János and Peto, Ildikó and Venter, György and Veressné dr. Gönczi, Ibolya (2006) A ""rejtett tanterv"": változatok iskolai életvilágokra = Hidden curriculum: versions of school life worlds. Project Report. OTKA.

Székely, Endréné (1952) Az egyetemi és főiskolai pedagógia- és neveléstörténeti jegyzetek és programmok megvitatása. A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA TÁRSADALMI-TÖRTÉNETI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 2 (3-4). pp. 409-442.

Székely, Miklós (2016) Az egykori Zalatnai Kőfaragó és Kőcsiszoló Ipariskola gipszgyűjteménye. Ars Hungarica, 2016 (2). pp. 169-182. ISSN 0133-1531

Székely, Miklós (2013) A mit, a hogyan és a miért kérdése a művészettörténész-muzeológus képzésben. In: Als Ich Can. Tanulmányok Urbach Zsuzsa 80. születésnapjára. CentrArt Művészettörténészek Új Műhelye Közhasznú Egyesület, Budapest, pp. 225-234. ISBN 978-963-88825-4-7

Széplaki, Valéria (2004) Transnational Curriculum for Tomorrow's Lawyers, Curricular Approaches: Business Law. In: Conference on Educating Lawyers for Transnational Challenges, May 26-29, 2004, Oahu,Hawaii, USA.

Szücs, László Gergely (2008) A "krachos liberalizmustól" a "magyar világnézetig" : A filozófiatanítás helyzete és versengő társadalomképek, 1879–1948. MÚLTUNK - POLITIKATÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 53 (4). pp. 40-60. ISSN 0864-960X (nyomtatott) | 2677-156X (online)

T

T. Szabó, Levente (2020) Klasszikus magyar irodalom az iskolában? MAGISZTER (CSÍKSZEREDA) (2). pp. 35-46. ISSN 1583-6436

Temesi-Ferenczi, Kinga (2018) Tanterv-átalakulások a digitális kompetencia szempontjából az ELTE TÓK tanító szakán = Curriculum Transformations in Terms of Digital Competence at ELTE TÓK’s Teacher Speciality Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 183-192. ISSN 1589-519X

W

Wirth, Lajos (2013) Kétszázötven éves a newtoni fizika hazánkban. Kerekgedei Makó Pál pályaképe. FIZIKAI SZEMLE, 63 (7-8). pp. 237-241. ISSN 0015-3257

This list was generated on Tue Jul 22 01:45:33 2025 CEST.