Kádár, Anett and Farsang, Andrea and Gulyás, Ágnes (2018) Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése = Comparative analysis of elementary and secondary school students’ climatic related misconceptions. FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK, 142 (3). pp. 219-234. ISSN 0015-5411
  | 
            
              
Text
 foldrajzi_kozlemenyek_2018_142_evf_3_pp_219.pdf Download (2MB) | Preview  | 
          
      Official URL: https://www.foldrajzitarsasag.hu/downloads/foldraj...
    
  
  
  | Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GE Environmental Sciences / környezettudomány L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás  | 
        
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 12 Apr 2019 09:05 | 
| Last Modified: | 31 Mar 2023 11:53 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/92737 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




