Rekette, Gábor and Papp-Váry, Árpád (2019) A MEGATRENDEK HATÁSA A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA ÉS A MARKETING OKTATÁSÁRA – EGY, A MARKETINGOKTATÓK KÖRÉBEN VÉGZETT NEMZETKÖZI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI = THE IMPACT OF MEGATRENDS ON MARKETING COMMUNICATIONS AND MARKETING EDUCATION – RESULTS OF AN INTERNATIONAL SURVEY AMONG MARKETING EDUCATORS. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 90-101. ISSN 2415-9395
|
Text
studia_mundi_vol_6_no_2_8.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2019.06.02.9...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet |
Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
Date Deposited: | 09 Sep 2019 08:44 |
Last Modified: | 09 Sep 2019 08:44 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/98888 |
Actions (login required)
Edit Item |