REAL

A MEGATRENDEK HATÁSA A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA ÉS A MARKETING OKTATÁSÁRA – EGY, A MARKETINGOKTATÓK KÖRÉBEN VÉGZETT NEMZETKÖZI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI = THE IMPACT OF MEGATRENDS ON MARKETING COMMUNICATIONS AND MARKETING EDUCATION – RESULTS OF AN INTERNATIONAL SURVEY AMONG MARKETING EDUCATORS

Rekette, Gábor and Papp-Váry, Árpád (2019) A MEGATRENDEK HATÁSA A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA ÉS A MARKETING OKTATÁSÁRA – EGY, A MARKETINGOKTATÓK KÖRÉBEN VÉGZETT NEMZETKÖZI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI = THE IMPACT OF MEGATRENDS ON MARKETING COMMUNICATIONS AND MARKETING EDUCATION – RESULTS OF AN INTERNATIONAL SURVEY AMONG MARKETING EDUCATORS. Studia Mundi – Economica, 6 (2). pp. 90-101. ISSN 2415-9395

[img]
Preview
Text
studia_mundi_vol_6_no_2_8.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet
Depositing User: Dr. Zsigmond Gábor SZALAY
Date Deposited: 09 Sep 2019 08:44
Last Modified: 09 Sep 2019 08:44
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/98888

Actions (login required)

Edit Item Edit Item