REAL

A tanulói emancipációs folyamatok támogatásának perspektívái a felsőoktatásban = Perspectives on Supporting Student Emancipation Process in Higher Education

Délczegh, Ivetta (2024) A tanulói emancipációs folyamatok támogatásának perspektívái a felsőoktatásban = Perspectives on Supporting Student Emancipation Process in Higher Education. EDUCATIO, 33 (2). pp. 273-276. ISSN 1216-3384

[img]
Preview
Text
2063-article-p273.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (107kB) | Preview

Abstract

Laura Parson & C. Casey Ozaki (eds): Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education: Foundations. Cham (Switzerland), 2020. Palgrave Macmillan. xix + 334 pp. ISBN: 978-3-030-44939-1 (eBook)

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Depositing User: Dorottya Cseresnyés
Date Deposited: 26 Aug 2024 11:33
Last Modified: 26 Aug 2024 11:33
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/203506

Actions (login required)

Edit Item Edit Item