Rosta, Gabriella (2025) Developing competence-based teacher education in France. DUNAKAVICS, 13 (1 ksz.). pp. 169-174. ISSN 2064-5007
|
Text
18895-Cikkszovege-76601-2-10-20250625.pdf - Published Version Download (100kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.63684/dk.ksz.2025.1.15
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Érzelmi intelligencia, bölcsődei és óvodai nevelés, játék |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Jul 2025 16:28 |
Last Modified: | 07 Jul 2025 16:28 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/220871 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |