REAL

Innovatív informatikai módszerek a természettudományos tárgyak oktatásában

Valentné Albert, Éva (2023) Innovatív informatikai módszerek a természettudományos tárgyak oktatásában. KALEIDOSCOPE: MŰVELŐDÉS- TUDOMÁNY- ÉS ORVOSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 13 (27). pp. 178-190. ISSN 2062-2597

[img]
Preview
Text
cikkek_10-3_valentine_kaleidoscope_2023_27.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (596kB) | Preview

Abstract

2022. október 14-én a MTA Élettudományok Története Munkacsoport Ifjúsági Tagozat és a Semmelweis Egyetem ETK és ÁOK kara „Multidiszciplinaritás és történetiség a természettudományokban, különös tekintettel a pedagógusképzésre” címmel műhely-konferenciát rendezett. Ezen tanulmány alapját képező előadás az „Innovatív pedagógiai módszerek” c. szekcióban hangzott el. Mielőtt rátérnénk az előadás ismertetésére, a szokásos bevezető helyett muszáj megemlítenünk, hogy az Európai Unió által ajánlott természettudományos kulcskompetencia egyszerűen kimaradt a 2020-as Nemzeti Alaptantervből (Petróczy, 2020, vö. Európai Parlament 2005, 14.o. NAT, 2012 10654. o., NAT 2020).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: projekt, természettudományos gondolkodásmód, megértés élménye, kultúra azonos pedagógia, digitális kultúra
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás
Q Science / természettudomány > Q1 Science (General) / természettudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 05 Sep 2025 10:58
Last Modified: 05 Sep 2025 10:58
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/223606

Actions (login required)

Edit Item Edit Item