Valentné Albert, Éva (2023) Innovatív informatikai módszerek a természettudományos tárgyak oktatásában. KALEIDOSCOPE: MŰVELŐDÉS- TUDOMÁNY- ÉS ORVOSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 13 (27). pp. 178-190. ISSN 2062-2597
|
Text
cikkek_10-3_valentine_kaleidoscope_2023_27.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (596kB) | Preview |
Abstract
2022. október 14-én a MTA Élettudományok Története Munkacsoport Ifjúsági Tagozat és a Semmelweis Egyetem ETK és ÁOK kara „Multidiszciplinaritás és történetiség a természettudományokban, különös tekintettel a pedagógusképzésre” címmel műhely-konferenciát rendezett. Ezen tanulmány alapját képező előadás az „Innovatív pedagógiai módszerek” c. szekcióban hangzott el. Mielőtt rátérnénk az előadás ismertetésére, a szokásos bevezető helyett muszáj megemlítenünk, hogy az Európai Unió által ajánlott természettudományos kulcskompetencia egyszerűen kimaradt a 2020-as Nemzeti Alaptantervből (Petróczy, 2020, vö. Európai Parlament 2005, 14.o. NAT, 2012 10654. o., NAT 2020).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | projekt, természettudományos gondolkodásmód, megértés élménye, kultúra azonos pedagógia, digitális kultúra |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás Q Science / természettudomány > Q1 Science (General) / természettudomány általában |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 05 Sep 2025 10:58 |
| Last Modified: | 05 Sep 2025 10:58 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/223606 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




