Items where Author is "Fajt, Balázs"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 10. ArticleBánhegyi, Mátyás and Nagy, Judit and Fajt, Balázs (2024) Korean and Hungarian university students’ EFL Learning motivation and EFL anxiety in Hungarian tertiary education: A small-scale comparative analysis. PORTA LINGUA (2). pp. 109-122. ISSN 1785-2420 Fajt, Balázs and Kövér, Péter and Vékási, Adél (2024) Német gazdasági szaknyelvet tanuló egyetemisták szótárhasználati szokásai. PORTA LINGUA (2). pp. 145-152. ISSN 1785-2420 Bánhegyi, Mátyás and Bocz, Zsuzsanna and Fajt, Balázs (2023) Gazdasági képzésben részt vevő egyetemi hallgatók intézményválasztási és nyelvtanulási motivációi EU-s és hazai kontextusban. PORTA LINGUA (2). pp. 81-93. ISSN 1785-2420 Fajt, Balázs and Bánhegyi, Mátyás (2023) Nyelvórai és nyelvórán kívüli motivációt meghatározó tényezők a felsőoktatásban : A nyelvvizsga-kötelezettség hatásai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (1). pp. 5-16. ISSN 1589-519X Fajt, Balázs (2022) Hungarian Secondary School EFL Teachers’ Perceptions of Their Students’ Individual Differences: A Validation Study. PORTA LINGUA : CIKKEK, TANULMÁNYOK A HAZAI SZAKNYELVOKTATÁSRÓL (2). pp. 93-100. ISSN 2064-3381 Fajt, Balázs and Bánhegyi, Mátyás and Vékási, Adél and Cseppentő, Krisztina (2022) Nyelvtanári és -oktatói vélemények a nyelvvizsga-moratóriumról: egy pilot kutatás bemutatása. PORTA LINGUA (1). pp. 123-129. ISSN 1785-2420 Fajt, Balázs and Vékási, Adél (2022) Videójátékok és nyelvtanulás: véletlenszerű (szak)szókincs-elsajátítás videójátékokon keresztül. PORTA LINGUA (1). pp. 131-138. ISSN 1785-2420 Bánhegyi, Mátyás and Fajt, Balázs (2021) A BGE első évfolyamos egyetemi hallgatóinak intézményválasztási és nyelvtanulási motivációi. PORTA LINGUA (1). pp. 87-98. ISSN 1785-2420 Fajt, Balázs and Bereczky, Klára (2021) Blended learning az angol nyelvoktatásban: egy tankönyv online tananyagának bemutatása. PORTA LINGUA (1). pp. 49-57. ISSN 1785-2420 BookFajt, Balázs (2024) Extramural English activities and individual learner differences : A case of Hungary. Collection Károli. Monograph . KRE; L'Harmattan (Budapest); L'Harmattan Publishing, Budapest, Paris. ISBN 9782336405131 |