Items where Subject is "L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 26. ArticleBelényesi, Emese (2011) E-közigazgatás a hazai képzésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 42 (3). pp. 48-58. ISSN 0133-0179 Fehér, Katalin and Géring, Zsuzsanna and Király, Gábor (2022) Promoting the future of innovative higher education through thousands of master’s programmes STEM, interdisciplinary and business programmes in a changing labour market. SOCIETY AND ECONOMY, 44 (1). pp. 46-64. ISSN 1588-9726 Gazda, István (1977) Mikor jelent meg az első Ratio Educationis? MAGYAR TUDOMÁNY, 22 (5). pp. 369-371. ISSN 0025-0325 Goldziher, Ignác (1873) Die theologischen Studien in Oesterreich und ihre Reform. Eine theologisch-historisch-politische Monographie. Wien, Gerold, 1873. 149. lap. Ára 1 frt. 80 kr. Magyar Tanügy, 2. pp. 472-475. Golovrški, Natalija and Trupinić, Đurđa and Lukačević, Verica (2023) Nove paradigme poučavanja u hrvatskom obrazovnom sustavu [New teaching paradigms in the croatian education system with practical examples]. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (2). pp. 63-80. ISSN 2064-1060 Hajdarović, Miljenko (2022) Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta povijest. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (3). pp. 73-80. ISSN 2064-1060 Hamar, Pál (2021) Tantervelmélet és sporttudomány = Curriculum theory and sports science. TESTNEVELÉS SPORT TUDOMÁNY / PHYSICAL EDUCATION, SPORT, SCIENCE, 6 (3-4). pp. 8-13. ISSN 2498-7646 Hamar, Pál (2018) A testnevelés tantervelmélete (MTA doktori értekezés tézisei) = Curriculum theory of physical education (Theses of academic doctoral dissertation). Testnevelés, Sport, Tudomány, 3 (3-4). pp. 8-18. ISSN 2498-7646 Hamar, Pál and Karsai, István (2017) A testnevelés tartalmi korszerűsítésének ideája = The idea of modernizing of physical education. Testnevelés, sport, tudomány, 2 (1-2). pp. 10-14. ISSN 2498-7646 Herpainé Lakó, Judit and Bácsné Bába, Éva and Nagy, Zsuzsa and Müller, Anetta (2018) Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 73-82. ISSN 1589-519X Juhász, Eszter (2021) A népiskolai tantervek és a táj kapcsolata. NÉPRAJZI LÁTÓHATÁR: A GYÖRFFY ISTVÁN NÉPRAJZI EGYESŰLET FOLYÓIRATA, 30 (1-2.). pp. 48-70. ISSN 1215-8097 Kecskés, Judit (2018) Névtudományi ismeretek az újgenerációs, 5‒12. osztályos Magyar nyelv tankönyvekben : Az újratervezés lehetőségei a nemzeti alaptanterv tervezete tükrében = Onomastic knowledge in Textbooks on Hungarian Grammar for secondary schools: possibilities of redesigning in the light of the draft version of the National Curriculum. NÉVTANI ÉRTESÍTŐ (40). pp. 13-27. ISSN 0139-2190 (nyomtatott); 2064-7484 (online) Lükő, István (2007) Egy tankönyvkutatási beszámoló részletei : A tankönyvek hatásvizsgálata a környezeti nevelésben. ISKOLAKULTÚRA, 17 (8-10). pp. 80-91. ISSN 1215-5233 Marthy, Annamária (2024) A szülésznő–szülő nő kommunikáció vizsgálata tananyagfejlesztés céljából. PORTA LINGUA (1). pp. 15-24. ISSN 1785-2420 Müller-Török, Robert and Prosser, Alexander (2021) Teaching Requirements of a Digitized Public Administration. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA, 9 (1). pp. 2-15. ISSN 2063-9058 Székely, Endréné (1952) Az egyetemi és főiskolai pedagógia- és neveléstörténeti jegyzetek és programmok megvitatása. A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA TÁRSADALMI-TÖRTÉNETI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 2 (3-4). pp. 409-442. Székely, Miklós (2016) Az egykori Zalatnai Kőfaragó és Kőcsiszoló Ipariskola gipszgyűjteménye. Ars Hungarica, 2016 (2). pp. 169-182. ISSN 0133-1531 Szücs, László Gergely (2008) A "krachos liberalizmustól" a "magyar világnézetig" : A filozófiatanítás helyzete és versengő társadalomképek, 1879–1948. MÚLTUNK - POLITIKATÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 53 (4). pp. 40-60. ISSN 0864-960X (nyomtatott) | 2677-156X (online) T. Szabó, Levente (2020) Klasszikus magyar irodalom az iskolában? MAGISZTER (CSÍKSZEREDA) (2). pp. 35-46. ISSN 1583-6436 Temesi-Ferenczi, Kinga (2018) Tanterv-átalakulások a digitális kompetencia szempontjából az ELTE TÓK tanító szakán = Curriculum Transformations in Terms of Digital Competence at ELTE TÓK’s Teacher Speciality Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 183-192. ISSN 1589-519X Wirth, Lajos (2013) Kétszázötven éves a newtoni fizika hazánkban. Kerekgedei Makó Pál pályaképe. FIZIKAI SZEMLE, 63 (7-8). pp. 237-241. ISSN 0015-3257 Book SectionDóbék, Ágnes (2018) Az egri szeminárium tankönyvei (1754–1761). In: Lelkiség és oktatás a régi Magyarországon. Pázmány Irodalmi Műhely Lelkiségtörténeti tanulmányok (18). MTA-PPKE Barokk Irodalom és Lelkiség Kutatócsoport, Budapest, pp. 47-55. ISBN 978-963-508-890-4 Székely, Miklós (2013) A mit, a hogyan és a miért kérdése a művészettörténész-muzeológus képzésben. In: Als Ich Can. Tanulmányok Urbach Zsuzsa 80. születésnapjára. CentrArt Művészettörténészek Új Műhelye Közhasznú Egyesület, Budapest, pp. 225-234. ISBN 978-963-88825-4-7 MonographSzabó, László Tamás and Buda, Mariann and Buda, András and Papp, János and Peto, Ildikó and Venter, György and Veressné dr. Gönczi, Ibolya (2006) A ""rejtett tanterv"": változatok iskolai életvilágokra = Hidden curriculum: versions of school life worlds. Project Report. OTKA. Conference or Workshop ItemMeskó, Eszter and Pálinkó, István (2002) Hálózati források a vegyészképzésben | Using Internet resources in chemistry education. In: Networkshop 2002, 2002. március 26-28., Eger, Hungary. Széplaki, Valéria (2004) Transnational Curriculum for Tomorrow's Lawyers, Curricular Approaches: Business Law. In: Conference on Educating Lawyers for Transnational Challenges, May 26-29, 2004, Oahu,Hawaii, USA. |