Items where Subject is "L Education / oktatás > LG Individual institutions (Asia. Africa) / oktatási intézmények, Afrika, Ázsia"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 8. DDévényi, Kinga (2021) „Keressétek a tudást”, még ha Közép-Ázsiáig kell is mennetek: közép-ázsiai iszlám iskolák, tudósok, könyvek = “Seek Knowledge” Even in Central Asia: Islamic Schools, Scholars, and Books in Central Asia. KELETKUTATÁS : A KŐRÖSI CSOMA TÁRSASÁG FOLYÓIRATA. pp. 5-25. ISSN 0133-4778 FFeng, Siyuan (2021) The evolution of shadow education in China: From emergence to capitalisation. Hungarian Educational Research Journal, 11 (2). pp. 89-100. ISSN 2064-2199 Fodor, Pál (2021) Egy különös oszmán intézmény: a „lemondás” (feragat) = A Peculiar Ottoman Institution: “Renunciation” (feragat). KELETKUTATÁS : A KŐRÖSI CSOMA TÁRSASÁG FOLYÓIRATA. pp. 27-38. ISSN 0133-4778 Fülöp, Márta and Gordon Győri, János (2021) Japanese students' perceptions of the role that shadow education plays in competition in education. Hungarian Educational Research Journal, 11 (2). pp. 143-165. ISSN 2064-2199 GGoldziher, Ignác (1912) Education (Muslim). In: Encyclopædia of religion and ethics, Volume V : Dravidians-Fichte. T. & T. Clark, Edinburgh, pp. 198-207. Goldziher, Ignác (1880) [Notizen über die] Universitäts-Moschee el-Azhar. In: Aegypten in Bild und Wort. Hallberger, pp. 71-88. TTakó, Ferenc (2021) Education and ‘Civilization’: Westernisation through Centralisation and the Concept of Women’s Education in Late 19th Century Japan. TÁVOL-KELETI TANULMÁNYOK, 13 (1). pp. 255-268. ISSN 2060-9655 Thant Sin, Khin Khin (2021) School-university Partnerships in Teacher Education : Tension Between Partners and How They Handle It. GiLE Journal of Skills Development, 1 (1). pp. 87-98. ISSN 2732-3781 |