REAL

A tantermen kívüli oktatás megvalósulása : Befolyásoló tényezők a pandémia idején

Jaskóné Gácsi, Mária (2022) A tantermen kívüli oktatás megvalósulása : Befolyásoló tényezők a pandémia idején. Mesterséges Intelligencia, 4 (1). pp. 59-67. ISSN 2676-9611

[img]
Preview
Text
MI_2022_1_059_Jaskone.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A napjainkban zajló digitális átalakulás olyan folyamat, amely az életünk minden területén zajlik, és a csecsemőktől az idősekig mindenkit érint; az biztos, hogy már nem csak a szervezetekre és a munkahelyekre korlátozódik. A pandémia időszaka rávilágított arra, hogy a digitális átalakulás területén az oktatás nincs vezető szerepben, nem birtokol látható szisztémát, sokkal inkább követni próbálja az eseményeket, és a mindenkor adott helyzetre igyekszik reagálni. Az is jól látható, hogy a nemzet egészét digitális katlanok veszik körül, amely tényre a pandémia által okozott helyzet csak még fókuszba helyezte. Nyilvánvalóvá vált, hogy az iskoláknak és a gyermekek oktatásának teljes körű digitális átalakuláson kell átesnie.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: digitális tanulás, hibrid oktatás, IKT-infrastruktúra, virtuális tanulási környezet
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 17 Oct 2022 11:02
Last Modified: 31 Mar 2023 08:57
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/151797

Actions (login required)

Edit Item Edit Item