Zsigmond, István (2020) Online reklámok: tartalmi sajátosságok és hatásuk a fogyasztókra = Online Advertising: Content Particularities and Consumer Effects. GRADUS, 7 (1). pp. 177-184. ISSN 2064-8014
|
Text
2020_1_ART_003_Zsigmond.pdf Download (493kB) | Preview |
Abstract
Az internet megjelenésével egyre nagyobb szerepet kapnak az online reklámok. Az online felület olyan lehetőséget biztosít a reklám számára, amely jelentős mértékben megváltoztathatja a reklámkészítési és fogyasztási szokásokat; tulajdonképpen a reklámtevékenység egy új korszakába léptünk. A változóban levő fogyasztói magatartás következtében a marketingkommunikációs stratégiák tervezésekor egyre inkább szükségessé válik az egyedi reklámötletre, és többnyire emocionális pozícionálásra építő stratégiák helyett a funkcionális pozicionálás, a termékinformációkat előtérbe helyező üzenetek közvetítése.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | online reklám; pozicionálás; fogyasztói attitűd |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 09 Jun 2020 13:31 |
Last Modified: | 28 Apr 2021 15:53 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109393 |
Actions (login required)
Edit Item |