REAL

Online reklámok: tartalmi sajátosságok és hatásuk a fogyasztókra = Online Advertising: Content Particularities and Consumer Effects

Zsigmond, István (2020) Online reklámok: tartalmi sajátosságok és hatásuk a fogyasztókra = Online Advertising: Content Particularities and Consumer Effects. GRADUS, 7 (1). pp. 177-184. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2020_1_ART_003_Zsigmond.pdf

Download (493kB) | Preview

Abstract

Az internet megjelenésével egyre nagyobb szerepet kapnak az online reklámok. Az online felület olyan lehetőséget biztosít a reklám számára, amely jelentős mértékben megváltoztathatja a reklámkészítési és fogyasztási szokásokat; tulajdonképpen a reklámtevékenység egy új korszakába léptünk. A változóban levő fogyasztói magatartás következtében a marketingkommunikációs stratégiák tervezésekor egyre inkább szükségessé válik az egyedi reklámötletre, és többnyire emocionális pozícionálásra építő stratégiák helyett a funkcionális pozicionálás, a termékinformációkat előtérbe helyező üzenetek közvetítése.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: online reklám; pozicionálás; fogyasztói attitűd
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 09 Jun 2020 13:31
Last Modified: 28 Apr 2021 15:53
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109393

Actions (login required)

Edit Item Edit Item