Hegedűs, Renáta Ildikó and Roszik, Dóra (2021) The relationship between physical disability and the didactic principles of constructivist pedagogy in ancient greek education, mainly in physical education. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 3 (2). pp. 45-57. ISSN 2676-8771
  | 
            
              
Text
 OxIPO_2021_2_045_Hegedus_Roszik.pdf Download (1MB) | Preview  | 
          
      Official URL: https://doi.org/10.35405/OXIPO.2021.2.45
    
  
  
  | Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | physical disability; neveléstörténet; Constructivism; konstruktivizmus; fogyatékosságtörténet; testi fogyatékosság; history of education; konstruktivista pedagógia; constructivist pedagogy; | 
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet  | 
        
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 24 Aug 2021 09:35 | 
| Last Modified: | 24 Aug 2021 09:35 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/128658 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




