Huszár-Samu, Nóra and Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991
|
Text
SJHSZN20221.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (383kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.33569/akk.2945
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 11 Oct 2022 07:54 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/151448 |
Actions (login required)
Edit Item |