Götz, Andrea (2022) Tolmácsolási korpuszok az önálló tanulásban és a távolléti oktatásban: egy magyar intermodális korpusz oktatási lehetőségeinek bemutatása. In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból (Kálmán László emlékére). Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 265-275.
|
Text
265_Götz.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.265
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 21 Dec 2022 11:00 |
Last Modified: | 21 Dec 2022 11:00 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/155396 |
Actions (login required)
Edit Item |