REAL

Az önszabályozott tanulás szerepe daganatos betegségből gyógyult gyerekek iskolai reintegrációjában

Molnár, Éva (2013) Az önszabályozott tanulás szerepe daganatos betegségből gyógyult gyerekek iskolai reintegrációjában. In: Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése. Nemzedékek tudása, Budapest, pp. 47-64. ISBN 978 - 963 - 19 - 7494 -2

[img]
Preview
Text
MolnarE_korr3_B5_1.pdf

Download (141kB) | Preview

Abstract

Az önszabályozás vizsgálata az utóbbi időkben számos tudományterület önálló és közös pontjaként jelenik meg, azonban gyakran több tudományág metszeteként is fellelhető. Jelen tanulmány szintén több tudományterület szempontjait ötvözi, hiszen a pedagógia, az egészségpszichológia és az orvostudomány területéhez köthető. Hazánkban nem ismert olyan kutatás, amely a daganatos betegségből gyógyult gyerekek sajátos csoportjának iskolai reintegrációját venné górcső alá. E kutatási területen belül teljesen újnak számít az a vizsgálat, amelynek fő célkitűzése a gyógyult tanulók önszabályozott tanulásának feltérképezése.

Item Type: Book Section
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Depositing User: Dr. Éva D. Molnár
Date Deposited: 27 Sep 2015 02:19
Last Modified: 27 Sep 2015 02:19
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/28315

Actions (login required)

Edit Item Edit Item