Farkas, Judit and Lajos, Veronika, eds. (2015) Belépés Jelszóval! Online világok és kutatási módszereik -. Replika Alapítvány.
| 
 | Text Replika 90-91. Belepes jelszoval! Online vilagok es kutatasi modszereik.pdf - Published Version Download (2MB) | Preview | 
Abstract
Az internetet és a világhálót (World Wide Web, www) lehet dicsőíteni vagy kárhoztatni, csupán egyet nem lehet: figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy az infokommunikációs technológia (information and communication technology, ICT) rendkívül gyors fejlődése milyen jelentős mértékben alakította át az emberek életét az utóbbi két-három évtizedben. Ma már szinte senki nem ütközik meg azon, hogy a társadalmi tájkép jellegzetes figurája a lépten-nyomon telefonáló vagy internetező, az okostelefonját nyomogató ember, aki természetszerűen, mondhatnánk életvitelszerűen használja az elektronikus és közösségi médiát, a különböző kommunikációs eszközöket, és termel a felhasználó által létrehozott tartalmakat (user-generated content, UGC). Az internetkutatásokra fókuszáló 90–91. Replika-szám a(z elektronikus) médiahasználat és az internetes kutatások problémakörét mutatja be különböző diszciplináris (kulturális antropológiai, néprajzi, szociológiai, kommunikáció- és médiatudományos, nyelvészeti) megközelítésekből.
| Item Type: | Book | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Internetes kutatások, virtuális etnográfia, online világok, média etnográfia, internetes folklór, új média | 
| Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GR Folklore / etnológia, folklór, kulturális antropológia G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában | 
| Depositing User: | Dr Veronika Lajos | 
| Date Deposited: | 18 Jan 2016 09:19 | 
| Last Modified: | 18 Jan 2016 09:19 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/32409 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



