REAL

A helyi termék szerepe a lokális identitás építésében [The role of local products in the construction of local identity]

Hoffmann, György and Schwarcz, Gyöngyi and Szász, Jenő (2016) A helyi termék szerepe a lokális identitás építésében [The role of local products in the construction of local identity]. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 8 (2). pp. 49-76. ISSN 0865-7823

[img]
Preview
Text
GT_2016_2_03_Hoffmann_Schwarcz_Szasz.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GR Folklore / etnológia, folklór, kulturális antropológia
H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 20 Feb 2017 10:31
Last Modified: 26 Jan 2021 09:59
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/49433

Actions (login required)

Edit Item Edit Item