Kamp, Alfréd (2018) Egy újgenerációs történelem tankönyv mintaleckéjének vizsgálata az IPOO-modell szempontjából. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 7-16. ISSN 2498-5368
|
Text
KB_2018_2_Kamp.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (536kB) | Preview |
Abstract
A tankönyv nélkülözhetetlen taneszköz az egyes tantárgyak tanítási-tanulási folyamatában. Ez a tanulmány megvizsgálja, hogy egy új fejlesztésű hazai történelem tankönyv mintafejezete mennyiben felel meg az IPOO tanulási modellben körvonalazott tanulási fázisoknak, és javaslatokat tesz a választott tankönyvnek a történelemórákon történő hatékony felhasználására. Textbooks are essential teaching tools in the teaching-learning process in certain subjects. This study examines whether a newly developed national history textbook’s sample chapter can meet the requirements of the learning stages outlined in the learning model of IPOO, and makes suggestions for the effective use of the chosen textbook through History lessons.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | történelemtanítás, tankönyv, IPOO-modell, tanuláselmélet |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LT Textbooks / tankönyvek |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 23 Jul 2019 12:30 |
Last Modified: | 23 Jul 2019 12:30 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/82617 |
Actions (login required)
Edit Item |