REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LT Textbooks / tankönyvek"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | P | S | T | U | V | Z
Number of items at this level: 76.

B

Ballagi, Mór (1872) A héber nyelv elemi tankönyve. Második átdolgozott kiadását eszközölte Dr. Goldziher Ignácz. Petrik Géza, Pozsony.

Balogh, Antal (2014) Tervezési segédlet : Függőleges elrendezésű, hevederes vonóelemű serleges elevátorok technológiai tervezése. Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Környezetipari Rendszerek Intézet Logisztika Tanszék, Gödöllő.

Benkő, János (2018) Logisztikai tervezés. Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő. ISBN 978-963-269-614-0

Benkő, János (2013) Simulation of Logistical Processes. Szent István University, Gödöllő.

Benkő, János and Nagy, Zita (2013) Tervezési segédlet szállítócsigákhoz. Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Műszaki Menedzsment Intézet Anyagmozgatás és Logisztika Tanszék, Gödöllő.

Bicsák, Zsanett Ágnes (2016) Vált(akozó) olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. Gondolat, Budapest. ISBN 978-963-693-719-5

Bolya, Mátyás (2016) Magyar citerás angológia II. Lejegyzések, dalszövegek, életrajzok. Magyar citerás antológia, 1 (2). Dialekton Népzenei Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-08-3621-0

Bíró, Csilla (2017) Jesuit Methods of Teaching Latin in the 17-18th Century Trnava. KNIHA. pp. 1-9. ISSN 1336-5436 (Submitted)

C

Csapó, János and Albert, Csilla and Kiss, Zsuzsanna (2016) Funkcionális élelmiszerek = Functional Foods. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-001-8

Csapó, János and Albert, Csilla and Kiss, Zsuzsanna (2016) Élelmiszer-hamisítás és kimutatása = Food Adulteration. Spaientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-973-1970-98-1

Csapó, János and Kiss, Zsuzsanna (2018) Biokémia agrármérnököknek. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszertudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-010-0

Csernicskó, István and Hires, Kornélia (2008) Hangtan : Előadások gyűjteménye magyar szakos hallgatók számára. Rákóczi-füzetek, 41 . PoliPrint Kft., Beregszász.

Csernicskó, István and Karmacsi, Zoltán (2008) Szófajtan és morfológia. Rákóczi-füzetek, 42 . PoliPrint Kft., Beregszász.

Csontos, Nóra (2020) Az idézés működése az egyetemi tankönyvekben. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 209-223. ISBN 978-963-496-168-0

D

Dankó, László (2004) Az európai integrációról vállalkozóknak : A megyei vállalkozások felkészítése az európai integrációra. Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, Miskolc.

Dankó, László (2007) Kereskedelmi technika : A nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2012) Magyar külgazdasági kapcsolatok : Válogatott publikációim szöveggyűjteménye a közgazdász MSc. és PhD. hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Marketing-logisztika : A II. évfolyamos marketing szakos - értékesítés szakirányos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Nemzetközi kereskedelem : A nappali és levelező tagozatos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2005) Nemzetközi üzlet : A nappali és levelező tagozatos közgazdász, és a posztgraduális közgazdász hallgatók számára. Miskolci Egyetem, Miskolc.

Dankó, László (2010) Személyes eladás : A nappali és levelező tagozatos Marketing szakos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2004) Tárgyalástechnika : A nappali és levelező tagozatos közgazdász és posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2006) A nemzetközi kereskedelem technikája. Pro Marketing Egyesület, Miskolc. ISBN 9630607832

Dankó, László (2000) Értékesítés : A IV. évfolyamos nappali és levelező tagozatos közgazdász és mérnök, valamint a posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Darvas, Anikó and Soltész, Erika (2020) A tankönyvszövegektől a digitális tananyagok felé. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 195-207. ISBN 978-963-496-168-0

Dobosy, Antal (2011) A Nincs Kapu : A zen buddhizmus klasszikus kóangyűjteménye jegyzetekkel, magyarázatokkal. Tan Kapuja Buddhista Főiskola, Budapest.

Dobosy, Antal (2014) A fehér selyemszál hossza : Szútrák, kóanok, versek, eredeti tanulmányok és mai modern zen írások. Tan Kapuja Buddhista Főiskola, Budapest.

E

Ekler, Péter (2015) Adatok, megjegyzések Augustinus Moravus Olomucensis és Joachim Vadianus kapcsolatához, valamint Augustinus Moravus utolsó éveihez. Other. Arianna. ELTE BTK. (Unpublished)

Ekler, Péter (2011) "Margarita poetica". A humanista alapműveltség olvasmányai a Kárpát-medencében 1526-ig. Antológia. Nemzeti Téka . Gondolat - Országos Széchényi Könyvtár, Budapest. ISBN 978 963 693 315 9

Eszéki, Aliz (2018) A modális partikulák megjelenése és didaktizálása német nyelvkönyvekben. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 18 (1). pp. 1-21. ISSN 1587-1061

F

Fedinec, Csilla (2018) Amit el lehet venni az nem jog, hanem privilégium : Gondolatok egy ukrajnai tankönyv kapcsán. KÖZOKTATÁS: A KÁRPÁTALJAI MAGYAR PEDAGÓGUSSZÖVETSÉG LAPJA, 23 (4). pp. 19-21.

Fedinec, Csilla (2009) Ukrajnai történelem- és földrajztankönyvek – magyar szempontból. In: A magyarságkép a közép-európai tankönyvekben a 20. században. Kutatási Füzetek (14). Pécsi Tudományegyetem, Pécs, pp. 351-383. ISBN 978-963-642-287-5

Fenyvessy, József and Csanádi, József and Csapó, János and Csapó-Kiss, Zsuzsanna (2014) Tejipari technológia : Tej és tejtermékek a táplálkozásban. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-973-1970-80-6

G

Gazda, István (1991) ELTE Fizikai Tanszékcsoport. Az egyetemi fizikaoktatás és tankönyvkiadás rövid története 1635–1985. In: Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának története 1635-1985. Szerk.: Priszter Szaniszló. ELTE, Budapest, pp. 73-88.

Gazda, István (2016) A Magyar Tudós Társaság elveszettnek hitt 1848-as magyar nyelvtankönyvei. In: Alexander Multifrons. Tanulmányok a 90 éves Dörnyei Sándor tiszteletére. A Magyar Könyvszemle és a MOKKA-R Egyesület füzetei (8). Argumentum, Budapest, pp. 161-167. ISBN 978-963-446-781-6

Gocsál, Ákos (2018) Fonetikai olvasókönyv (szerk. Bóna Judit). ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 18 (1). pp. 1-3. ISSN 1587-1061

Goldziher, Ignác (1894) A. Seidel. Praktisches Handbuch der arabischen Umgangssprache ägyptischen Dialektes. Mit zahlreichen Übungsstücken und einem ausführlichen ägypto-arabisch-deutschen Wörterbuche. Berlin, Gergone [1894]. VI u. 310 S. 8°. Globus : illustrierte Zeitschrift für Länder- und Völkerkunde, 66. p. 131.

Goullet, Monique and Parisse, Michel (2019) Középkori latin nyelvkönyv : Egyetemi hallgatóknak. Bibliotheca discipulorum . Szent István Társulat az Apostoli Szentszék Könyvkiadója, Budapest. ISBN 978-963-277-849-5

Gündischné Gajzágó, Mária and Szenkovits, Ferenc (2013) Bolyai Farkas fizikája és csillagászata. Másfél évszázada lappangó kéziratok. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára, 98 . Magyar Tudománytörténeti Intézet – Teleki–Bolyai Könyvtár, Budapest – Marosvásárhely. ISBN 978-615-5365-01-0

H

Halász, Iván (2014) Václav Pavlíček (szerk.): Ústavní právo a státověda. II. díl. Ústavní právo České republiky (Praha: Leges 2011) 1120. ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNY, LV (3). pp. 86-90. ISSN 0002-564X

Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók = Digital textbooks – Parental perceptions. Paideia, 6 (1). pp. 139-148. ISSN 2631-1666

K

Kamp, Alfréd (2018) Egy újgenerációs történelem tankönyv mintaleckéjének vizsgálata az IPOO-modell szempontjából. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 7-16. ISSN 2498-5368

Kapronczay, Katalin and Gazda, István and Bodorné Sipos, Ágnes (2016) Száz év orvosi irodalma, 1750-1850. A Magyar Tudománytörténeti Intézet tudományos közleményei, 80 . Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest. (Submitted)

Kapronczay, Károly and Kapronczay, Katalin and Gazda, István (2016) Fejezetek a magyar gyógyszerészet történetéből. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára, 114 . Johan Béla Alapítvány - Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest. ISBN 978-615-5365-18-8

Kapronczay, Károly and Petneki, Áron and Gazda, István (2013) A magyar–lengyel és lengyel–magyar orvosi–közegészségügyi kapcsolatok múltjából (1945-ig). Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (96). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Budapest. ISBN 978-963-9276-98-7

Kecskés, Judit (2019) Névtudományi ismeretek az újgenerációs, 5‒12. osztályos Magyar nyelv tankönyvekben : Az újratervezés lehetőségei a nemzeti alaptanterv tervezete tükrében = Onomastic knowledge in Textbooks on Hungarian Grammar for secondary schools: possibilities of redesigning in the light of the draft version of the National Curriculum. NÉVTANI ÉRTESÍTŐ, 40. pp. 13-27. ISSN 0139-2190 (nyomtatott); 2064-7484 (online)

Kerekes, Pál (2018) Az irodalom, mint történeti kultúrtechnika. Nagyon vázlatos észrevételek a Média- és kultúratudomány kézikönyvről. TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS. pp. 657-662. ISSN 0041-3917

Koltay, Jenő and Benkő, János (2021) Mechanizmusok. Gödöllői Agrártudományi Egyetem Mezőgazdasági Gépészmérnöki Kar Mezőgazdasági Géptani Intézet, Gödöllő.

Kontler, László (2008) Atlantisz filozófiai könyvprogram = Atlantisz Publishing Project for Philosophy. Project Report. OTKA.

Kopházi-Molnár, Erzsébet and Csarni, Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán = Possible Aspects of Choosing a Coursebook based on the Analysis of Playway to English. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Kozmács, István (2017) Anyanyelvoktatás — miért és hogyan? A jelenlegi tankönyvek kritikája = Mother Tongue Education - Why and How? Criticism of the Current Textbooks? GRADUS, 4 (1). pp. 174-182. ISSN 2064-8014

Kátai, Zoltán (2020) Algoritmustervezési stratégiák = Algorithm Design Techniques. Sapientia Tankönyvek - Informatika . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-037-7

L

Lükő, István (2007) Egy tankönyvkutatási beszámoló részletei : A tankönyvek hatásvizsgálata a környezeti nevelésben. ISKOLAKULTÚRA, 17 (8-10). pp. 80-91. ISSN 1215-5233

Lőrincz, Gábor (2020) A nyelvi tévhitek megjelenése különböző tankönyvvariánsokban. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 225-242. ISBN 978-963-496-168-0

Lőrincz, Julianna (2020) A szlovákiai magyar anyanyelvtankönyvek, oktatási segédletek vizsgálati szempontjai. Tankönyvkutatás a komáromi Selye János Egyetem Variológiai Kutatócsoportjában. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 243-249. ISBN 978-963-496-168-0

M

M. Zemplén, Jolán (2016) A felvidéki fizika története 1850-ig. A szerző 1973-ban készült kéziratát új jegyzetekkel, illusztrációkkal és online hivatkozásokkal 2016-ban kiegészítette: Gazda István. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (8). Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest.

Maródi, Ágnes (2021) Környezetismeret tankönyvekben található tájékozódási feladatok vizsgálata alsó tagozatos tanulók esetén = Examination of Oriental Tasks in Science Textbooks for Primary School Students. GRADUS, 8 (1). pp. 124-130. ISSN 2064-8014

Mesterházy, Helga (2021) Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában = Environmental-Knowledge Textbooks in Hungary and Austria. KÉPZÉS ES GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 100-106. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus)

Mező, Katalin (2016) A „Deutsch mit Comics” című nyelvkönyv (recenzió). Különleges Bánásmód, 2 (2). pp. 99-101. ISSN 2498-5368

Miklós, Tamás (2007) Atlantisz filozófiai könyvprogram = Atlantisz publishing project for philosophy. Project Report. OTKA.

Misad, Katalin (2020) A nyelvváltozatok szemléltetése a szlovákiai magyar tannyelvű iskolák anyanyelvtankönyveiben. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 251-260. ISBN 978-963-496-168-0

Miskolczy, Ambrus (2018) Filológia, nemzet, vallás : Simeon Magyar munkássága: ismeretlen fejezetek a román tankönyvirodalom történetéből. Europica Varietas . ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-489-004-1

Monok, István (2002) Barbier, Frédéric: Histoire du livre - Barbier, Frédéric-Bertho Lavenir, Cathrine: Histoire des médias de Diderot á Internet. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 118 (3). pp. 356-358. ISSN 0025-0171

N

Nagy, Imola Katalin (2017) An Introduction to Lexical Semantics for Students of Translation Studies = Bevezetés a jelentéstanba fordító szakos hallgatók számára. Sapientia Books - Humanities . Scientia Publishing House, Cluj-Napoca. ISBN 978-606-975-003-2

Nagy L., János (2020) Bóbita varázskönyvéről. Weöres az óvodától az egyetemig. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 261-269. ISBN 978-963-496-168-0

P

Paksi-Petró, Csilla and Szekér, Enikő (2018) Díjazás a közszolgálatban. In: Közszolgálati életpályák a közigazgatásban és a rendvédelemben. Dialóg Campus Kiadó, Budapest, pp. 99-106.

S

Schultheisz, Emil and Magyar, László András and Gazda, István (2005) Tanszékek és professzorok a nagyszombati egyetem orvosi karán 1769–1777. In: Orvosképzés a nagyszombati egyetemen 1769–1777. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (55). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Piliscsaba, pp. 150-230. ISBN 963-9276-50-2

Sebestyén, Krisztina (2019) Kon-Takt és Schritte International: egy nyelv, két szemlélet = Kon-Takt and Schritte International: One Language, Two Views. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 149-160. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Szemrád, Emil (2009) Tudománytörténet : Jegyzet a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola hallgatói számára. Rákóczi-füzetek, 65 . PoliPrint Kft., Beregszász. ISBN 9789667966843

Sümegi, Pál and Náfrádi, Katalin and Törőcsik, Tünde (2015) Komplex archeobotanikai modellek régészeti felhasználása. In: Komplex archeobotanika. GeoLitera . SZTE TTIK Földrajzi és Földtani Tanszékcsoport, Szeged, pp. 1-22. ISBN 978-963-306-414-6

T

Törőcsik, Tünde and Töviskés, Rita and Bodor, Elvira and Sümegi, Pál (2015) Paleoökológiai lelőhelyekről származó pollenvizsgálatok jelentősége az archeobotanikában. In: Komplex archeobotanika. GeoLitera . SZTE TTIK Földrajzi és Földtani Tanszékcsoport, Szeged, pp. 1-29. ISBN 978-963-306-414-6

U

Ujváry, Gábor (2015) Tankönyvvita : Magyar és német kísérletek a másik ország tankönyveinek módosítására a második világháború idején. In: Történelmi traumáink kezelési lehetőségei lélektani megközelítésben. Kodolányi János Főiskola (KJF), Székesfehérvár, pp. 79-123. ISBN 9786155075261

V

V. Molnár, László (2000) Magyar–orosz kulturális kapcsolatok 1750–1815. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (17). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Piliscsaba. ISBN 963-9276-00-6

V. Molnár, László and Gazda, István (2014) Apáczai Csere János műveinek kiadásai és a róla szóló irodalom válogatott bibliográfiája 2002-ig : Online hivatkozásokkal. A Magyar Tudománytörténeti Intézet tudományos közleményei, 27 . Magyar Tudománytörténeti Intézet, Budapest. (Unpublished)

Vámos, Violetta (2020) Vörösmarty Mihály gimnáziumi latintankönyveinek azonosítása Ovidius-fordításai alapján. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 136 (2). pp. 125-137. ISSN 0025-0171

Z

Zellei, Gábor and Balázs, Karina (1999) Hivatali angol tárgyalási kézikönyv : Alap- és középfok. Szakmai nyelvkönyv . Paginarium Kiadó; Librotrade Kft., Budapest. ISBN 9639133752

This list was generated on Thu Oct 28 06:21:36 2021 CEST.