REAL

Képzett fiatalok megtartásának támogatása a társadalmi marketing eszközeivel

Dankó, László (2010) Képzett fiatalok megtartásának támogatása a társadalmi marketing eszközeivel. In: Marketingkaleidoszkóp 2010 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 33-62.

[img]
Preview
Text
4745.pdf

Download (850kB) | Preview
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: társadalmi marketing
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD31 Employment / munkaerőpiac
J Political Science / politológia > JV International migration / nemzetközi migráció
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 18 Feb 2019 12:52
Last Modified: 31 Mar 2023 11:46
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/91365

Actions (login required)

Edit Item Edit Item