REAL

Items where Author is "Bauer, András"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 10.

Article

Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9). pp. 6-13. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (12). pp. 32-49. ISSN 0133-0179

Mitev Ariel, Zoltán and Bauer, András and Gáti, Mirkó (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 66 (1). pp. 95-113. ISSN 0023-4346

Csepeti, Ádám and Bauer, András (2018) A Miles–Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben I. STATISZTIKAI SZEMLE, 96 (6). pp. 575-592. ISSN 0039-0690

Csepeti, Ádám and Bauer, András (2018) A Miles–Snow-féle stratégiai tipológia statisztikai tesztelése szabályozott ágazati környezetben II. STATISZTIKAI SZEMLE, 96 (7). pp. 661-682. ISSN 0039-0690

Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12). pp. 42-49. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (2). pp. 3-14. ISSN 0133-0179

Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (12). pp. 41-49. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel and Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja : Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (10). pp. 32-37. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (3). pp. 23-35. ISSN 0133-0179

This list was generated on Fri Apr 26 15:48:16 2024 CEST.