Szabó, Ildikó (2018) A Tel eszközök széles körű használatát akadályozó tényezők a felsőoktatásban = Obstacles to using tel tools in higher education. GRADUS, 5 (2). pp. 67-73. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_ART_003_Szabo.pdf Download (911kB) | Preview |
Abstract
Az e-learning elterjedt tanítási és tanulási formává vált. A technológia alapú tanulást (Technology Enhanced Learning) " támogató oktatástechnológiai eszköztár folyamatosan bővül, azonban még mindig nincs formális képzés a digitális — készségek fejlesztésére a felsőoktatásban dolgozók számára. Az Advanced Use of Technologies ín Higher Education (AduLeT) European ERASMUS1t projekt célja, hogy javítsa az oktatók munkájának minőségét a technológiai jártasságuk segítésével. A projekt megkezdése előtt szakirodalmi források alapján a résztvevők az alábbi, a tanulási technológiákat akadályozó tényezőket gyűjtötték össze: (1) idő, (2) motiváció, (3) intézményi/kulturális tényezők és (4) önértékelés/önbizalom. Jelen cikk a projekt keretében feltárt akadályokat ismerteti.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | TEL eszközök, akadályok, felsőoktatás |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 10:26 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 10:26 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109659 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |