Takács, Nikolett (2017) A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a "képzettek" szemével = Practical Training as the Ground of Career Socialization with the Eyes of Instructors and Graduated Students. GRADUS, 4 (2). pp. 27-34. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_ART_004_Takacs.pdf Download (581kB) | Preview |
Abstract
A cikk célja, hogy a pedagógusképzés gyakorlatának a pályaszocializációban betöltött szerepére világítson rá egy hazai tanítóképző intézetben végzett tanítók szemszögéből. Kutatásom ezen szakaszában a választott intézmény gyakorlati képzési vezetőivel készült interjúk, valamint a végzett tanítók által kitöltött kérdőívek (N-103) kapcsolódó kérdésének válaszait elemzem. Eredményeim többek között arra mutatnak rá, hogy az intézményben a képzők, valamint a végzett tanítók véleménye szerint a képzés mely területeire lenne érdemes még nagyobb hangsúlyt fektetni, valamint az oktató személyének szerepét is kiemelik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tanítóképzés, pályaszocializáció, szakmai gyakorlat, gyakorlatvezetők, tanítók |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 16 Jun 2020 08:18 |
Last Modified: | 16 Jun 2020 08:18 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109744 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |