REAL

Anyanyelvoktatás — miért és hogyan? A jelenlegi tankönyvek kritikája = Mother Tongue Education - Why and How? Criticism of the Current Textbooks?

Kozmács, István (2017) Anyanyelvoktatás — miért és hogyan? A jelenlegi tankönyvek kritikája = Mother Tongue Education - Why and How? Criticism of the Current Textbooks? GRADUS, 4 (1). pp. 174-182. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2017_1_ART_018_Kozmacs.pdf

Download (698kB) | Preview

Abstract

Jelen írás az alsó tagozatos, azon belül is a 3. osztály számára írt kísérleti anyanyelv tankönyvet vizsgálja. A vizsgálat célja annak kimutatása, hogy a tankönyv hogyan és mennyiben segíti a diákokat a tananyag vonatkozó részének megértésében, elsajátításában.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: tankönyv; nyelvtan; alsó tagozat
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
L Education / oktatás > LT Textbooks / tankönyvek
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 19 Jun 2020 07:22
Last Modified: 19 Jun 2020 07:22
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109959

Actions (login required)

Edit Item Edit Item