Kozmács, István (2017) Anyanyelvoktatás — miért és hogyan? A jelenlegi tankönyvek kritikája = Mother Tongue Education - Why and How? Criticism of the Current Textbooks? GRADUS, 4 (1). pp. 174-182. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_1_ART_018_Kozmacs.pdf Download (698kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2017-1/2017_1_ART_01...
Abstract
Jelen írás az alsó tagozatos, azon belül is a 3. osztály számára írt kísérleti anyanyelv tankönyvet vizsgálja. A vizsgálat célja annak kimutatása, hogy a tankönyv hogyan és mennyiben segíti a diákokat a tananyag vonatkozó részének megértésében, elsajátításában.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tankönyv; nyelvtan; alsó tagozat |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás L Education / oktatás > LT Textbooks / tankönyvek |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 19 Jun 2020 07:22 |
Last Modified: | 19 Jun 2020 07:22 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109959 |
Actions (login required)
Edit Item |