REAL

A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students

Váncsa, Mariann (2022) A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students. MODERN GEOGRÁFIA, 17 (3). pp. 71-90. ISSN 2062-1655

[img]
Preview
Text
kognitivterismeret.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 22 Aug 2022 14:22
Last Modified: 09 Sep 2022 23:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/146736

Actions (login required)

Edit Item Edit Item