Váncsa, Mariann (2022) A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students. MODERN GEOGRÁFIA, 17 (3). pp. 71-90. ISSN 2062-1655
  | 
            
              
Text
 kognitivterismeret.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) | Preview  | 
          
      Official URL: https://doi.org/10.15170/MG.2022.17.03.06
    
  
  
  | Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás  | 
        
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 22 Aug 2022 14:22 | 
| Last Modified: | 09 Sep 2022 23:15 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/146736 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




