Molnár, Éva (2013) Az önszabályozott tanulás szerepe daganatos betegségből gyógyult gyerekek iskolai reintegrációjában. In: Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése. Nemzedékek tudása, Budapest, pp. 47-64. ISBN 978 - 963 - 19 - 7494 -2
|
Text
MolnarE_korr3_B5_1.pdf Download (141kB) | Preview |
Abstract
Az önszabályozás vizsgálata az utóbbi időkben számos tudományterület önálló és közös pontjaként jelenik meg, azonban gyakran több tudományág metszeteként is fellelhető. Jelen tanulmány szintén több tudományterület szempontjait ötvözi, hiszen a pedagógia, az egészségpszichológia és az orvostudomány területéhez köthető. Hazánkban nem ismert olyan kutatás, amely a daganatos betegségből gyógyult gyerekek sajátos csoportjának iskolai reintegrációját venné górcső alá. E kutatási területen belül teljesen újnak számít az a vizsgálat, amelynek fő célkitűzése a gyógyult tanulók önszabályozott tanulásának feltérképezése.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
Depositing User: | Dr. Éva D. Molnár |
Date Deposited: | 27 Sep 2015 02:19 |
Last Modified: | 27 Sep 2015 02:19 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/28315 |
Actions (login required)
Edit Item |