Németh, Ildikó Katalin (2018) Innováció és szemléletváltás a Devecseri Tankerületben vezetői szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 125-138. ISSN 1589-519X
|
Text
13-Nemeth_Ildiko-tanulmany-TP-2018-1.pdf Download (445kB) | Preview |
Abstract
Egyre többször figyelünk fel a mára már elcsépeltnek tűnő innováció szóra, mely a pedagógiába is már lassan évtizedek óta begyűrűzött. Érdeklődésem egyik kulcspontja a TÁMOP fejlesztések iskolai szintű megvalósulása. Több helyen is végeztem kutatást, jelen esetben már nemcsak egy intézmény, hanem egy tankerület munkatársai válaszoltak kérdéseimre. Kérdőíves felmérést végeztem az ide tartozó iskolák körében, vajon kik, mennyire, hogyan, miben képesek megújulni. Kíváncsi voltam arra is, hogy ehhez miben járul hozzá egy intézményvezető vagy a tankerület vezetője. Eredményeim jól szemléltetik, hogy a pedagógusok igyekeztek szemléletmódjukon változtatni, módszertanban megújulni, a diákok összetétele miatt előtérbe helyezték a life long learninget, de legfőképp azt, hogy egy intézmény megújulásának hátterében mindig egy jó vezető áll.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L10 School organization / iskolaszervezet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 16 Jul 2021 06:10 |
Last Modified: | 16 Jul 2021 06:10 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127574 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |