Babos, Borbála (2016) Fejlesztési módszerek és ötletek óvodás és kisiskolás gyermekek számára. Különleges Bánásmód, 2 (4). pp. 95-104. ISSN 2498-5368
|
Text
KB2016-4-095-M-0001-6566XXXX0-Babos.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (127kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18458/KB.2016.4.95
Abstract
A fejlesztő pedagógusok munkája nem egyszerű. Különböző korú, eltérő problémájú gyermekekkel foglalkoznak. Ez a rövid tanulmány talán abban segít, hogy saját kreativitásuk használatával, némi támpontot kapjanak a használható módszerekről, néhány konkrét játék, könyv ajánlásával. A betekintés motivációt ad a pedagógusnak önmaga képzésére, hogy mélyebben beleássa magát egyes módszerek megismerésébe.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szorongás, iskolai problémák, magatartásprobléma, feszültségoldás, önismeret, módszerek, játék |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF05 Child psychology / gyermeklélektan L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 07 Jul 2018 12:42 |
Last Modified: | 07 Jul 2018 12:42 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/81193 |
Actions (login required)
Edit Item |