REAL

Items where Subject is "M Music and Books on Music / zene, szövegkönyvek, kották > MT Musical instruction and study / zeneoktatás, zenetanulás"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | G | K | L | R | S | T
Number of items at this level: 13.

B

Bolvári-Takács, Gábor (2014) Utószó ( Zórándi Mária: A bartóki út. Pályaképek a színpadi néptáncművészet 20. századi történetéből. Magyar Táncművészeti Főiskola, Budapest, 2014.). In: A bartóki út. A magyar táncművészet nagyjai (4). Magyar Táncművészeti Főiskola, Budapest, pp. 167-168. ISBN 978-963-89842-3-4

Bősze, Júlia (2016) Az Én Ringatóm, az én rekreációm. recreation, 6 (3). pp. 31-32. ISSN 2064-4981

G

Györgyiné Koncz, Judit (2008) A társas éneklés szokásának megalapozása kisgyermekkorban. STUDIA CAROLIENSIA, 9 (3-4). pp. 57-66. ISSN 1419-1334

K

Kovács, Andrea and Fazekas, Gergely and Eckhardt, Mária and Domokos, Zsuzsanna and Enyedi, Pál and Kaczmarczyk, Adrienne and Nakahara, Yusuke and Vikárius, László and Komlós, Katalin and Péteri, Lóránt and Kerékfy, Márton (2015) Szekvenciáktól szimfóniákig: Tanulmányok Liszt, Bartók és Ligeti 140 éves Zeneakadémiája tiszteletére. Rózsavölgyi és Társa, Budapest. ISBN 978-615-80071-8-4

Kárpáti, János and Dancs, Istvánné and Gádor, Ágnes and Mesterházi, Máté and Szirányi, Gábor (2007) A Liszt Ferenc Zeneakadémia története 1934-1967 (Dohnányi Ernő, Zathureczky Ede és Szabó Ferenc főigazgatói periódusa) = History of the F.Liszt Academy of Music 1934-1967 (The period of the general directors Ernő Dohnányi, Ede Zathureczky and Ferenc Szabó). Project Report. OTKA.

L

Lukács, Borbála and Deszpot, Gabriella and Szirányi, Borbála and Honbolygó, Ferenc and Nemes, László Norbert (2018) Új modellek az ének-zene tanításban: aktív zenetanulási módszerek és oktatás-idegtudományi hatásvizsgálatuk = New Models in Music Education: Active Music Learning Methods and the Investigation of Their Training Effects from Educational Neuroscience Perspective. MAGYAR TUDOMÁNY, 179 (6). pp. 831-836. ISSN 0025-0325

R

Richter, Pál (2017) Tízéves a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem népzenész képzése : A népzeneoktatás felsőfokú intézményesülésének tanulságai. FOLKMAGAZIN, 24 (6). pp. 4-6. ISSN 1218-912X

S

Smuta, Attila and Buzás, Zsuzsa (2017) Aspects of Kodály’s Music Pedagogy. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 13 (Spec.). pp. 357-370. ISSN 1786-6553

Szabó, Ferenc János (2014) The Performance Practice of Classical Music in Hungary : Institutions, Schools and Personalities. MTA BTK Zenetudományi Intézet honlapja.

Szabó, Norbert (2015) A digitális kotta mint digitális tananyag. ISKOLAKULTÚRA ONLINE, 11. pp. 53-74. ISSN 1789-5170

Szűcs, Tímea (2017) A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján. EDUCATIO, 26 (3). pp. 472-483. ISSN 1216-3384

T

Tari, Lujza (2013) Die Familie als Hintergrund der Traditionspfelge. Wo finden sich die besten Sänger und Instrumentalspieler der Volksmusik? In: Jahrbuch für europäische Ethnologie. Ungarn. Jahrbuch für europäische Ethnologie (8978-5). Verlag Ferdinand Schönigh, München, Zürich, pp. 249-270. ISBN 978-3-506-77866-6

Tari, Lujza (2017) "A művészi tudás végső próbája". Kodály a népdalfeldolgozásról. Magyar Zene, IV. (3.). pp. 314-335. ISSN 0025-0384

This list was generated on Sat Sep 22 09:40:06 2018 CEST.