Hamar, Pál (2018) A testnevelés tantervelmélete (MTA doktori értekezés tézisei) = Curriculum theory of physical education (Theses of academic doctoral dissertation). Testnevelés, Sport, Tudomány, 3 (3-4). pp. 8-18. ISSN 2498-7646
|
Text
1. Hamar Pál cikke.pdf Download (196kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.21846/TST.2018.3-4.1
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet |
Depositing User: | Judit Lukácsné Varga |
Date Deposited: | 05 Mar 2020 12:49 |
Last Modified: | 19 Aug 2020 07:57 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/106980 |
Actions (login required)
Edit Item |