Babos, Borbála (2016) Fejlesztési módszerek és ötletek óvodás és kisiskolás gyermekek számára. Különleges Bánásmód, 2 (4). pp. 95-104. ISSN 2498-5368
| 
 | Text KB2016-4-095-M-0001-6566XXXX0-Babos.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (127kB) | Preview | 
      Official URL: https://doi.org/10.18458/KB.2016.4.95
    
  
  
    Abstract
A fejlesztő pedagógusok munkája nem egyszerű. Különböző korú, eltérő problémájú gyermekekkel foglalkoznak. Ez a rövid tanulmány talán abban segít, hogy saját kreativitásuk használatával, némi támpontot kapjanak a használható módszerekről, néhány konkrét játék, könyv ajánlásával. A betekintés motivációt ad a pedagógusnak önmaga képzésére, hogy mélyebben beleássa magát egyes módszerek megismerésébe.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | szorongás, iskolai problémák, magatartásprobléma, feszültségoldás, önismeret, módszerek, játék | 
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF05 Child psychology / gyermeklélektan L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában | 
| Depositing User: | Láda Tünde | 
| Date Deposited: | 07 Jul 2018 12:42 | 
| Last Modified: | 07 Jul 2018 12:42 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/81193 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



