REAL

Items where Author is "Szakály, Zoltán"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 28.

Article

Szakály, Zoltán and Szűcs, Róbert Sándor and Földi, Kata and Kiss, Marietta (2024) A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében. GAZDÁLKODÁS, 68 (5). pp. 445-461. ISSN 0046-5518

T Nagy Pető, Dorka and Kovács, Bence and Kiss, Marietta and Szakály, Zoltán and Kiss, Virág Ágnes (2023) Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 125 (3). pp. 143-153. ISSN 1418-2106

T. Nagy-Pető, Dorka and Szakály, Zoltán and Kiss, Virág Ágnes (2023) Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán. GAZDÁLKODÁS, 67 (4). pp. 315-324. ISSN 0046-5518

Tóth, Ildikó and Szakály, Zoltán (2023) A frontoldali tápértékjelölések fogyasztói megítélése. GAZDÁLKODÁS, 67 (4). pp. 325-337. ISSN 0046-5518

Szakály, Zoltán and Szilágyi, Cintia (2022) A növényi alapú húsimitátumok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata Magyarországon = Consumer Preferences of Plant-Based Meat Substitutes in Hungary. GAZDÁLKODÁS : AGRÁRÖKONÓMIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 66 (3). pp. 215-238. ISSN 0046-5518

Nábrádi, Zsófia and Szakály, Zoltán (2021) Egészségvédő élelmiszerek iránti attitűdök a táplálkozás és a fizikai aktivitás vonatkozásában. ÉLELMISZERVIZSGÁLATI KÖZLEMÉNYEK, 67 (3). pp. 3507-3524. ISSN 0422-9576

Szűcs, Róbert Sándor and Szakály, Zoltán (2020) Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 15 (3-4). pp. 107-116. ISSN 1788-7593 (nyomtatott); 2676-9867 (online)

Szűcs, Róbert Sándor and Pólya, Éva and Szakály, Zoltán (2020) Perception of Body Image Among Sportspersons. EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL, 16 (28). pp. 23-39. ISSN 1857-7881

Szűcs, Róbert Sándor and Szakály, Zoltán (2020) The Perception of Dietary Supplements Among Consumers Engaged in Sports on a Regular Basis. CORVINUS JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY, 11 (2). pp. 99-118. ISSN 2062-087X

Czine, Péter and Szakály, Zoltán and Balogh, Péter (2020) A Review of Purchasing Preferences for Margarine among Hungarian and International Students. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 122 (1). pp. 29-36. ISSN 1418-2106

Szűcs, Róbert Sándor and Pólya, Éva and Szakály, Zoltán (2020) A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében. ACTA CAROLUS ROBERTUS, 10 (2). pp. 189-207. ISSN 2062-8269

Polereczki, Zsolt and Barna, Fédra and Prokisch, Lilla and Kovács, Sándor and Kontor, Enikő and Szakály, Zoltán (2019) The characteristics of the consumption of medicinal herbs. Élelmiszervizsgálati közlemények. ISSN 2676-8704 (In Press)

Polereczki, Zsolt and Barna, Fédra and Prokisch, Lilla and Kovács, Sándor and Kontor, Enikő and Szakály, Zoltán (2019) The charecteristics of the consumption of medicinal herbs in Hungary. ÉLELMISZERVIZSGÁLATI KÖZLEMÉNYEK, 65 (3). pp. 2636-2645. ISSN 0422-9576

Kontor, Enikő and Kovács, Bence and Szakály, Zoltán and Kiss, Marietta (2019) A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései. STATISZTIKAI SZEMLE, 97 (4). pp. 364-386. ISSN 0039-0690

Szakály, Zoltán and Kontor, Enikő and Kovács, Sándor and Popp, József and Pető, Károly and Polereczki, Zsolt (2018) Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary. British Food Journal, 120 (7). pp. 1474-1788. ISSN 0007-070X

Papp-Bata, Ágnes and Csiki, Zoltán and Szakály, Zoltán (2018) Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói magatartás. A hiteles tájékoztatás szerepe = Consumer behavior toward functional foods . The role of authentic information. Orvosi Hetilap, 159 (30). pp. 1221-1225. ISSN 0030-6002

Szabó-Szentgróti, Eszter and Szigeti, Orsolya and Tóth, Katalin and Borbély, Csaba and Szakály, Zoltán (2018) Fogyasztói szokások vizsgálata kvantitatív módszerekkel a magyarországi tejtermékpiacon = Quantitative Analysis of Consumer Habits on the Hungarian Dairy Market. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 14 (2). pp. 18-27. ISSN 2560-2551

Gál, Tímea and Soós, Mihály and Szakály, Zoltán (2017) Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával – Esettanulmány. VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (4). pp. 46-54. ISSN 0133-0179

Kovács, Bence and Szakály, Zoltán and Kontor, Enikő and Polereczki, Zsolt (2017) A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, 12 (4). pp. 159-174. ISSN 1788-7593

Balogh, Péter and Popp, József and Pető, Károly and Huzsvai, László and Szakály, Zoltán and Pocsai, Krisztina (2015) Consumers’ preference analysis and willingness to pay for mangalitza sausage. ACTA ALIMENTARIA. ISSN 0139-3006 (Submitted)

Fehér, András and Szabó G., Gábor and Szakály, Zoltán (2013) Online kérdőíves felmérés a Gazdálkodás olvasóinak és szerzőinek körében. GAZDÁLKODÁS, 57 (4). pp. 389-399. ISSN 0046-5518

Nábrádi, András and Cehla, Béla and Szigeti, Orsolya and Szakály, Zoltán (2012) A magyar juhtenyésztés gazdasági és piaci helyzete. ÁLLATTENYÉSZTÉS ÉS TAKARMÁNYOZÁS, 61 (3). pp. 294-312. ISSN 0230-1614

Book Section

Polereczki, Zsolt and Szakály, Zoltán (2017) Az értékesítési csatorna szerepe és eszközei az élelmiszer-marketingben. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

Polereczki, Zsolt and Szakály, Zoltán (2017) Neuromarketing. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

Szakály, Zoltán and Polereczki, Zsolt (2017) Táplálkozás genomika és személyre szabott táplálkozás. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

Monograph

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Biacs, Péter and Szakály, Sándor and Széles, Gyula and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya (2010) Funkcionális élelmiszerek piaci helyzetének vizsgálata = Market analysis of functional foods. Project Report. OTKA.

Szabó, Gábor and Bárdos, Krisztina and Berke, Szilárd and Popovics, Péter András and Szakály, Zoltán and Szigeti, Orsolya (2008) A tej és tejtermékek marketingcsatornájának multidiszciplináris elméleti és empirikus elemzése, különös tekintettel a koordinációs mechanizmusokra = Multidisciplinary theoretical and empirical analysis of milk and dairy products' marketing channel, with special respect to co-ordination mechanism. Project Report. OTKA.

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Kalmár, Sándor and Sarudi, Csaba and Szabó, Gábor and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya and Tarnavölgyi, Gábor (2008) Kiemelt állati eredetű hungarikumok marketinglehetőségeinek elemzése = Analysis of the marketing facilities of outstanding hungaricums of animal origin. Project Report. OTKA.

This list was generated on Tue Apr 1 20:32:21 2025 CEST.