REAL

Items where Subject is "L Education / oktatás > LT Textbooks / tankönyvek"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 124.

Article

Bíró, Csilla (2017) Jesuit Methods of Teaching Latin in the 17-18th Century Trnava. KNIHA. pp. 1-9. ISSN 1336-5436 (Submitted)

Csunderlik, Péter (2024) A Tanácsköztársaság ábrázolása a Horthy-kori középiskolai tankönyvekben. MÚLTUNK : POLITIKATÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 69 (1). pp. 88-147. ISSN 0864-960X (nyomtatott); 2677-156X (elektronikus)

Eszéki, Aliz (2018) A modális partikulák megjelenése és didaktizálása német nyelvkönyvekben. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 18 (1). pp. 1-21. ISSN 1587-1061

Fajt, Balázs and Bereczky, Klára (2021) Blended learning az angol nyelvoktatásban: egy tankönyv online tananyagának bemutatása. PORTA LINGUA (1). pp. 49-57. ISSN 1785-2420

Fedinec, Csilla (2018) Amit el lehet venni az nem jog, hanem privilégium : Gondolatok egy ukrajnai tankönyv kapcsán. KÖZOKTATÁS: A KÁRPÁTALJAI MAGYAR PEDAGÓGUSSZÖVETSÉG LAPJA, 23 (4). pp. 19-21.

Fejes, László (2001) Magyar grammatika. Szerkesztette: Keszler Borbála. Szerzők: Balogh Judit, Haader Lea, Keszler Borbála, Kugler Nóra, Laczkó Krisztina, Lengyel Klára. Nemzeti Tankönyvkiadó Rt., 2000. 577 o. Egyetemi tankönyv. NYELVTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK, 98. pp. 264-289. ISSN 0029-6791

Fodor, Richárd (2024) Európai állampolgárok történelemtankönyve : Recenzió a Teaching European History in the 21st century című kötetről. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 15 (1-2). No.-15-01-12. ISSN 2061-6260

Fodor, Richárd (2023) Identity and conflict : International cooperation in history teaching and history textbook revision = Identitás és konfliktus : Nemzetközi együttműködés a történelemtanításban és a történelemtankönyvek revíziójában. MESTER ÉS TANÍTVÁNY, 1 (1). pp. 131-148. ISSN 1785-4342

Fésű, Anna Magdolna (2020) A pápaság és a császárság küzdelme – a fogalmi terminologizálódás egy tankönyvcsaládban = The Struggle of the Papacy and the Empire – The Conceptual Terminology Transformation in a Textbook Series. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 13 (4). pp. 50-68. ISSN 2060-0623

Gocsál, Ákos (2018) Fonetikai olvasókönyv (szerk. Bóna Judit). ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 18 (1). pp. 1-3. ISSN 1587-1061

Goldziher, Ignác (1894) A. Seidel. Praktisches Handbuch der arabischen Umgangssprache ägyptischen Dialektes. Mit zahlreichen Übungsstücken und einem ausführlichen ägypto-arabisch-deutschen Wörterbuche. Berlin, Gergone [1894]. VI u. 310 S. 8°. Globus : illustrierte Zeitschrift für Länder- und Völkerkunde, 66. p. 131.

Gyertyánfy, András (2023) A történelemóra tervezése – az óravázlat. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 14 (4). ISSN 2061-6260

Győrffy, Lajos and Osztényi, József (2024) Tanulási szokások az NJE matematika kurzusain = Study habits on nje’s mathematics courses. GRADUS, 11 (1). pp. 1-8. ISSN 2064-8014

Hajdarović, Miljenko (2023) Europske vrijednosti u hrvatskom kurikulumu povijesti. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (2). pp. 81-90. ISSN 2064-1060

Halász, Iván (2014) Václav Pavlíček (szerk.): Ústavní právo a státověda. II. díl. Ústavní právo České republiky (Praha: Leges 2011) 1120. ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNY, LV (3). pp. 86-90. ISSN 0002-564X

Heinrich, Gusztáv (1896) Szabályzat a tankönyvek engedélyezéséről. MAGYAR PEDAGÓGIA, 5. pp. 49-52. ISSN 0025-0260

Heinrich, Gusztáv (1895) Tételek a tankönyvek engedélyezéséről. MAGYAR PEDAGÓGIA, 4. pp. 616-617. ISSN 0025-0260

Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók = Digital textbooks – Parental perceptions. Paideia, 6 (1). pp. 139-148. ISSN 2631-1666

Kamp, Alfréd (2018) Egy újgenerációs történelem tankönyv mintaleckéjének vizsgálata az IPOO-modell szempontjából. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 7-16. ISSN 2498-5368

Kecskés, Judit (2018) Névtudományi ismeretek az újgenerációs, 5‒12. osztályos Magyar nyelv tankönyvekben : Az újratervezés lehetőségei a nemzeti alaptanterv tervezete tükrében = Onomastic knowledge in Textbooks on Hungarian Grammar for secondary schools: possibilities of redesigning in the light of the draft version of the National Curriculum. NÉVTANI ÉRTESÍTŐ (40). pp. 13-27. ISSN 0139-2190 (nyomtatott); 2064-7484 (online)

Kerekes, Pál (2018) Az irodalom, mint történeti kultúrtechnika. Nagyon vázlatos észrevételek a Média- és kultúratudomány kézikönyvről. TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS. pp. 657-662. ISSN 0041-3917

Koi, Gyula (2022) Pillantás a hazai közigazgatási jog tankönyvirodalmi fejlődésének mérföldköveire I. (1854-1948). ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 15 (1). pp. 17-24. ISSN 2060-4599

Koi, Gyula (2022) Pillantás a hazai közigazgatási jog tankönyvirodalmi fejlődésének mérföldköveire II. (1949-2019). ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 15 (2). pp. 60-68. ISSN 2060-4599

Koi, Gyula (2022) Pillantás a hazai közigazgatási jog tankönyvirodalmi fejlődésének mérföldköveire III. 1854-2019 : Pótlások és összegzés. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 15 (3). pp. 57-64. ISSN 2060-4599

Kopházi-Molnár, Erzsébet and Csarni, Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán = Possible Aspects of Choosing a Coursebook based on the Analysis of Playway to English. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Kornis, Gyula (1907) Az első latin könyv. MAGYAR PAEDAGOGIA, 16 (1). pp. 299-304. ISSN 0025-0260

Korpics, Márta and Paksi-Petró, Csilla (2024) A Módszertani kézikönyv a kreatív tanuláshoz című szakkönyv könyvismertetője. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (8). pp. 1527-1533. ISSN 2062-9494

Kozmács, István (2017) Anyanyelvoktatás — miért és hogyan? A jelenlegi tankönyvek kritikája = Mother Tongue Education - Why and How? Criticism of the Current Textbooks? GRADUS, 4 (1). pp. 174-182. ISSN 2064-8014

Ludányi, Zsófia (2019) Három új helyesírási munkafüzetről = Three New Spelling Workbooks. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 12 (1). pp. 72-78. ISSN 2060-0623

Lukács, András (2023) Célnyelvi kultúra a Stipendium Hungaricum ösztöndíjas hallgatóknak ajánlott magyar nyelvkönyvekben. PORTA LINGUA (2). pp. 131-138. ISSN 1785-2420

Lupfer-Juhász, Eszter (2022) A „gulyáskommunizmus építészeti folklórjának" megjelenése az alsó tagozatos tankönyvekben. SZOCIÁLPEDAGÓGIA, 20. pp. 40-56. ISSN 2064-2709

Lükő, István (2007) Egy tankönyvkutatási beszámoló részletei : A tankönyvek hatásvizsgálata a környezeti nevelésben. ISKOLAKULTÚRA, 17 (8-10). pp. 80-91. ISSN 1215-5233

Marthy, Annamária (2024) A szülésznő–szülő nő kommunikáció vizsgálata tananyagfejlesztés céljából. PORTA LINGUA (1). pp. 15-24. ISSN 1785-2420

Maródi, Ágnes (2021) Környezetismeret tankönyvekben található tájékozódási feladatok vizsgálata alsó tagozatos tanulók esetén = Examination of Oriental Tasks in Science Textbooks for Primary School Students. GRADUS, 8 (1). pp. 124-130. ISSN 2064-8014

Mesterházy, Helga (2021) Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában = Environmental-Knowledge Textbooks in Hungary and Austria. KÉPZÉS ES GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 100-106. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (elektronikus)

Mező, Katalin (2016) A „Deutsch mit Comics” című nyelvkönyv (recenzió). Különleges Bánásmód, 2 (2). pp. 99-101. ISSN 2498-5368

Monok, István (2002) Barbier, Frédéric: Histoire du livre - Barbier, Frédéric-Bertho Lavenir, Cathrine: Histoire des médias de Diderot á Internet. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 118 (3). pp. 356-358. ISSN 0025-0171

Papp, László (2008) Új ökológiai tankönyv. MAGYAR TUDOMÁNY, 169 (3). pp. 378-380. ISSN 0025-0325

Pölcz, Ádám (2020) A gondolkodásra épülő anyanyelvtanulás segítése = How to Support First Language Acquisition Built on Thinking? ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 13 (4). pp. 73-77. ISSN 2060-0623

Rujevčan, Davorka and Mikulec Rogić, Maja and Cibulka, Mirjana (2022) The role of authentic texts in LSP. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 10 (3). pp. 215-228. ISSN 2064-1060

Sebestyén, Krisztina (2019) Kon-Takt és Schritte International: egy nyelv, két szemlélet = Kon-Takt and Schritte International: One Language, Two Views. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 149-160. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

Skadra, Margit and Keresztes, Csilla (2023) Az „Elsősegély a magyar orvosi nyelvhez” című tankönyv bemutatása. PORTA LINGUA (2). pp. 149-155. ISSN 1785-2420

Szabó T., Annamária Ulla (2024) Nádor Orsolya sorozatszerk., Magyarnyelv-tanári segédkönyvek sorozat : Károli Könyvek. Jegyzet. Károli Gáspár Református Egyetem – L’Harmattan Kiadó, Budapest 2018–2021. MAGYAR NYELV, 120 (2). pp. 226-230. ISSN 0025-0228

Szalainé, Tóth Tünde and Nagyné, Horváth Emília and Falus, András and Bihariné, Krekó Ilona and Mészárosné, Darvay Sarolta and Kitzinger, István and Kukovecz, Éva and Karacs, Zsuzsanna and Horváth, Zsolt and Kőrösiné, Molnár Andrea and Jánossyné, Solt Anna and Feith, Helga Judit (2019) A felső tagozatos és a középiskolai biológia tankönyvek szerepe az egészségnevelésben = The role of elementary school senior class-and secondary school biology textbooks in health education. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 60 (2). pp. 35-41. ISSN 1786-2434

Székely, Endréné (1952) Az egyetemi és főiskolai pedagógia- és neveléstörténeti jegyzetek és programmok megvitatása. A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA TÁRSADALMI-TÖRTÉNETI TUDOMÁNYOK OSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI, 2 (3-4). pp. 409-442.

Vadász, Vanda (2023) Várnay Ernő – Papp Mónika: Magyarázat az Európai Unió jogáról (Budapest: Wolters Kluwer 2023) 951. ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNY, 64 (4). pp. 109-113. ISSN 0002-564X

Vámos, Violetta (2020) Vörösmarty Mihály gimnáziumi latintankönyveinek azonosítása Ovidius-fordításai alapján. MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 136 (2). pp. 125-137. ISSN 0025-0171

Book Section

Burján, Evelin and Gárdos-Orosz, Fruzsina (2021) A különleges jogrend. In: Alkotmányos tanok II. : Szemelvények és kommentárok. HVG ORAC Lap- és Könyvkiadó Kft., Budapest, pp. 236-247.

Csontos, Nóra (2020) Az idézés működése az egyetemi tankönyvekben. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 209-223. ISBN 978-963-496-168-0

Darvas, Anikó and Soltész, Erika (2020) A tankönyvszövegektől a digitális tananyagok felé. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 195-207. ISBN 978-963-496-168-0

Fedinec, Csilla (2009) Ukrajnai történelem- és földrajztankönyvek – magyar szempontból. In: A magyarságkép a közép-európai tankönyvekben a 20. században. Kutatási Füzetek (14). Pécsi Tudományegyetem, Pécs, pp. 351-383. ISBN 978-963-642-287-5

Gazda, István (1991) ELTE Fizikai Tanszékcsoport. Az egyetemi fizikaoktatás és tankönyvkiadás rövid története 1635–1985. In: Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának története 1635-1985. Szerk.: Priszter Szaniszló. ELTE, Budapest, pp. 73-88.

Gazda, István (2016) A Magyar Tudós Társaság elveszettnek hitt 1848-as magyar nyelvtankönyvei. In: Alexander Multifrons. Tanulmányok a 90 éves Dörnyei Sándor tiszteletére. A Magyar Könyvszemle és a MOKKA-R Egyesület füzetei (8). Argumentum, Budapest, pp. 161-167. ISBN 978-963-446-781-6

Gárdos-Orosz, Fruzsina (2021) Jogforrások. In: Alkotmányos tanok I. HVG-ORAC Lap- és Könyvkiadó Kft., Budapest, pp. 39-55.

Gárdos-Orosz, Fruzsina (2021) A különleges jogrend. In: Alkotmányos tanok I. HVG-ORAC Lap- és Könyvkiadó Kft., Budapest, pp. 199-207.

Illik, Péter (2023) Hősnarratívák és hősképzés: végváriak a hazai középiskolai tankönyvekben = Hero Narratives and the Formation of Heroes: Warriors of the Hungarian Frontier Castles in Hungarian Secondary School Textbooks. In: A Magyarságkutató Intézet Évkönyve 2022. A Magyarságkutató Intézet Kiadványai (62). Magyarságkutató Intézet, Budapest, pp. 165-196.

Kovács, Mihály and Bárány, Edit and Dancsa, Dániel and Győrössy, Krisztina and Simonyi, Sándor Rajmond and Vlaszátsné Vanczer, Dóra (2023) Az ipari forradalmaktól a fenntarthatóságra nevelésig. In: Válság, kilábalás, fenntarthatóság : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak tanulmányaiból. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 207-220. ISBN 978-963-496-263-2

Lőrincz, Gábor (2020) A nyelvi tévhitek megjelenése különböző tankönyvvariánsokban. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 225-242. ISBN 978-963-496-168-0

Lőrincz, Julianna (2020) A szlovákiai magyar anyanyelvtankönyvek, oktatási segédletek vizsgálati szempontjai. Tankönyvkutatás a komáromi Selye János Egyetem Variológiai Kutatócsoportjában. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 243-249. ISBN 978-963-496-168-0

Misad, Katalin (2020) A nyelvváltozatok szemléltetése a szlovákiai magyar tannyelvű iskolák anyanyelvtankönyveiben. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 251-260. ISBN 978-963-496-168-0

Nagy L., János (2020) Bóbita varázskönyvéről. Weöres az óvodától az egyetemig. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 261-269. ISBN 978-963-496-168-0

Paksi-Petró, Csilla and Szekér, Enikő (2018) Díjazás a közszolgálatban. In: Közszolgálati életpályák a közigazgatásban és a rendvédelemben. Dialóg Campus Kiadó, Budapest, pp. 99-106.

Schultheisz, Emil and Magyar, László András and Gazda, István (2005) Tanszékek és professzorok a nagyszombati egyetem orvosi karán 1769–1777. In: Orvosképzés a nagyszombati egyetemen 1769–1777. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (55). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Piliscsaba, pp. 150-230. ISBN 963-9276-50-2

Sümegi, Pál and Náfrádi, Katalin and Törőcsik, Tünde (2015) Komplex archeobotanikai modellek régészeti felhasználása. In: Komplex archeobotanika. GeoLitera . SZTE TTIK Földrajzi és Földtani Tanszékcsoport, Szeged, pp. 1-22. ISBN 978-963-306-414-6

Törőcsik, Tünde and Töviskés, Rita and Bodor, Elvira and Sümegi, Pál (2015) Paleoökológiai lelőhelyekről származó pollenvizsgálatok jelentősége az archeobotanikában. In: Komplex archeobotanika. GeoLitera . SZTE TTIK Földrajzi és Földtani Tanszékcsoport, Szeged, pp. 1-29. ISBN 978-963-306-414-6

Ujváry, Gábor (2015) Tankönyvvita : Magyar és német kísérletek a másik ország tankönyveinek módosítására a második világháború idején. In: Történelmi traumáink kezelési lehetőségei lélektani megközelítésben. Kodolányi János Főiskola (KJF), Székesfehérvár, pp. 79-123. ISBN 9786155075261

Monograph

Ekler, Péter (2015) Adatok, megjegyzések Augustinus Moravus Olomucensis és Joachim Vadianus kapcsolatához, valamint Augustinus Moravus utolsó éveihez. Other. Arianna. ELTE BTK. (Unpublished)

Kontler, László (2008) Atlantisz filozófiai könyvprogram = Atlantisz Publishing Project for Philosophy. Project Report. OTKA.

Miklós, Tamás (2007) Atlantisz filozófiai könyvprogram = Atlantisz publishing project for philosophy. Project Report. OTKA.

Book

Bóna, Judit, ed. (2016) Fonetikai Olvasókönyv. ELTE Fonetika Tanszék, Budapest. ISBN 978-963-284-668-2

Dankó, László, ed. (2004) Hogyan lehetünk sikeresebbek Európában? : Projekttervezés és pályázatkészítés. Vállalkozók és Munkaadók Országos Szövetsége, Budapest.

Erdős, Ákos, ed. (2021) Integrált pénzügyőri ismeretek I. Magyar Rendészettudományi Társaság Vám- és Pénzügyőri Tagozat, Budapest. ISBN 978-615-81879-3-0

Lükő, István, ed. (2020) Környezeti és technika-technológia szakmódszertan. Műszaki Könyvkiadó, Budapest. ISBN 9789631667400

Dankó, László, ed. (2013) Nemzetközi üzleti esettanulmányok a nemzetközi gazdálkodás BA szakos hallgatók számára. Miskolci Marketing Műhely . Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc. ISBN 978-963-358-023-3

Bethlenfalvy, Ádám and Cziboly, Ádám and Mörner, Ninna, eds. (2022) A nők elleni erőszak drámapedagógiai megközelítésben : Tanári kézikönyv. InSite Drama Nonprofit Kft., Budapest. ISBN 978-615-01-4702-4 (nyomtatott); 978-615-01-4703-1 (elektronikus)

Ballagi, Mór (1872) A héber nyelv elemi tankönyve. Második átdolgozott kiadását eszközölte Dr. Goldziher Ignácz. Petrik Géza, Pozsony.

Balogh, Antal (2014) Tervezési segédlet : Függőleges elrendezésű, hevederes vonóelemű serleges elevátorok technológiai tervezése. Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Környezetipari Rendszerek Intézet Logisztika Tanszék, Gödöllő.

Benkő, János (2018) Logisztikai tervezés. Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő. ISBN 978-963-269-614-0

Benkő, János (2013) Simulation of Logistical Processes. Szent István University, Gödöllő.

Benkő, János and Nagy, Zita (2013) Tervezési segédlet szállítócsigákhoz. Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Műszaki Menedzsment Intézet Anyagmozgatás és Logisztika Tanszék, Gödöllő.

Bicsák, Zsanett Ágnes (2016) Vált(akozó) olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. Gondolat, Budapest. ISBN 978-963-693-719-5

Bolya, Mátyás (2016) Magyar citerás angológia II. Lejegyzések, dalszövegek, életrajzok. Magyar citerás antológia, 1 (2). Dialekton Népzenei Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-08-3621-0

Csanád, Máté (2022) Atomok, atommagok és elemi részecskék fizikája. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-489-434-6

Csapó, János and Albert, Csilla and Kiss, Zsuzsanna (2016) Funkcionális élelmiszerek = Functional Foods. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-001-8

Csapó, János and Albert, Csilla and Kiss, Zsuzsanna (2016) Élelmiszer-hamisítás és kimutatása = Food Adulteration. Spaientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-973-1970-98-1

Csapó, János and Kiss, Zsuzsanna (2018) Biokémia agrármérnököknek. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszertudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-010-0

Csernicskó, István and Hires, Kornélia (2008) Hangtan : Előadások gyűjteménye magyar szakos hallgatók számára. Rákóczi-füzetek, 41 . PoliPrint Kft., Beregszász.

Csernicskó, István and Karmacsi, Zoltán (2008) Szófajtan és morfológia. Rákóczi-füzetek, 42 . PoliPrint Kft., Beregszász.

Dankó, László (2004) Az európai integrációról vállalkozóknak : A megyei vállalkozások felkészítése az európai integrációra. Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, Miskolc.

Dankó, László (2007) Kereskedelmi technika : A nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2012) Magyar külgazdasági kapcsolatok : Válogatott publikációim szöveggyűjteménye a közgazdász MSc. és PhD. hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Marketing-logisztika : A II. évfolyamos marketing szakos - értékesítés szakirányos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Nemzetközi kereskedelem : A nappali és levelező tagozatos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2005) Nemzetközi üzlet : A nappali és levelező tagozatos közgazdász, és a posztgraduális közgazdász hallgatók számára. Miskolci Egyetem, Miskolc.

Dankó, László (2010) Személyes eladás : A nappali és levelező tagozatos Marketing szakos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2004) Tárgyalástechnika : A nappali és levelező tagozatos közgazdász és posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2006) A nemzetközi kereskedelem technikája. Pro Marketing Egyesület, Miskolc. ISBN 9630607832

Dankó, László (2000) Értékesítés : A IV. évfolyamos nappali és levelező tagozatos közgazdász és mérnök, valamint a posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dobosy, Antal (2011) A Nincs Kapu : A zen buddhizmus klasszikus kóangyűjteménye jegyzetekkel, magyarázatokkal. Tan Kapuja Buddhista Főiskola, Budapest.

Dobosy, Antal (2014) A fehér selyemszál hossza : Szútrák, kóanok, versek, eredeti tanulmányok és mai modern zen írások. Tan Kapuja Buddhista Főiskola, Budapest.

Ekler, Péter (2011) "Margarita poetica". A humanista alapműveltség olvasmányai a Kárpát-medencében 1526-ig. Antológia. Nemzeti Téka . Gondolat - Országos Széchényi Könyvtár, Budapest. ISBN 978 963 693 315 9

Fazakas, Áron (2023) Digitális filmhangrögzítés = Digital Recording of Film Sound. Sapientia Tankönyvek - Filmtudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-077-3

Fenyvessy, József and Csanádi, József and Csapó, János and Csapó-Kiss, Zsuzsanna (2014) Tejipari technológia : Tej és tejtermékek a táplálkozásban. Sapientia Tankönyvek - Élelmiszer-tudomány . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-973-1970-80-6

Filep, Levente and Garda-Mátyás, Edit and Oláh-Gál, Róbert (2021) Excel közgazdász- és mérnökjelölteknek = Excel for Economist and Engineer Candidates. Jegyzet . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-053-7

Goullet, Monique and Parisse, Michel (2019) Középkori latin nyelvkönyv : Egyetemi hallgatóknak. Bibliotheca discipulorum . Szent István Társulat az Apostoli Szentszék Könyvkiadója, Budapest. ISBN 978-963-277-849-5

Gündischné Gajzágó, Mária and Szenkovits, Ferenc (2013) Bolyai Farkas fizikája és csillagászata. Másfél évszázada lappangó kéziratok. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára, 98 . Magyar Tudománytörténeti Intézet – Teleki–Bolyai Könyvtár, Budapest – Marosvásárhely. ISBN 978-615-5365-01-0

Kapronczay, Katalin and Gazda, István and Bodorné Sipos, Ágnes (2016) Száz év orvosi irodalma, 1750-1850. A Magyar Tudománytörténeti Intézet tudományos közleményei, 80 . Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest. (Submitted)

Kapronczay, Károly and Kapronczay, Katalin and Gazda, István (2016) Fejezetek a magyar gyógyszerészet történetéből. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára, 114 . Johan Béla Alapítvány - Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest. ISBN 978-615-5365-18-8

Kapronczay, Károly and Petneki, Áron and Gazda, István (2013) A magyar–lengyel és lengyel–magyar orvosi–közegészségügyi kapcsolatok múltjából (1945-ig). Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (96). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Budapest. ISBN 978-963-9276-98-7

Koltay, Jenő and Benkő, János (2021) Mechanizmusok. Gödöllői Agrártudományi Egyetem Mezőgazdasági Gépészmérnöki Kar Mezőgazdasági Géptani Intézet, Gödöllő.

Kovács, Gabriella (2023) Bevezetés a nyelvtanítás elméletébe és gyakorlatába = Introduction to the Theory and Practice of Language Teaching. Jegyzet . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-086-5

Kátai, Zoltán (2020) Algoritmustervezési stratégiák = Algorithm Design Techniques. Sapientia Tankönyvek - Informatika . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-037-7

M. Zemplén, Jolán (2016) A felvidéki fizika története 1850-ig. A szerző 1973-ban készült kéziratát új jegyzetekkel, illusztrációkkal és online hivatkozásokkal 2016-ban kiegészítette: Gazda István. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (8). Magyar Tudománytörténeti és Egészségtudományi Intézet, Budapest.

Marincaș, Mira (2023) Bazele fotografiei. Curs introductiv = A fotográfia alapjai. Bevezető kézikönyv. Manuale Sapientia . Editura Scientia, Cluj-Napoca. ISBN 978-606-975-080-3

Miskolczy, Ambrus (2018) Filológia, nemzet, vallás : Simeon Magyar munkássága: ismeretlen fejezetek a román tankönyvirodalom történetéből. Europica Varietas . ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-489-004-1

Nagy, Imola Katalin (2017) An Introduction to Lexical Semantics for Students of Translation Studies = Bevezetés a jelentéstanba fordító szakos hallgatók számára. Sapientia Books - Humanities . Scientia Publishing House, Cluj-Napoca. ISBN 978-606-975-003-2

Popa-Müller, Izolda (2022) Ábrázoló geometria = Descriptive Geometry. Sapientia tankönyvek - Műszaki tudományok . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-071-1

Pásztor, Enikő (2017) Játszva németül : Hogyan neveljünk többnyelvű gyermekeket? : Gyakorlati útmutató szülőknek, nagyszülőknek, óvodapedagógusoknak, foglalkozásvezetőknek. Bodza Tanoda, Sopron. ISBN 978-963-12-9539-9

Szemrád, Emil (2009) Tudománytörténet : Jegyzet a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola hallgatói számára. Rákóczi-füzetek, 65 . PoliPrint Kft., Beregszász. ISBN 9789667966843

Sárosi-Márdirosz, Krisztina (2023) Jogi és hivatalos nyelvi terminológia fordító szakos egyetemi hallgatók számára : Egyetemi jegyzet és feladatgyűjtemény = Terminology of Legal and Official Language for Students Studying Translation and Interpretation. Course Book and Collection of Exercises. Jegyzet . Scientia Kiadó, Kolozsvár. ISBN 978-606-975-083-4

V. Molnár, László (2000) Magyar–orosz kulturális kapcsolatok 1750–1815. Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára (17). Magyar Tudománytörténeti Intézet, Piliscsaba. ISBN 963-9276-00-6

V. Molnár, László and Gazda, István (2014) Apáczai Csere János műveinek kiadásai és a róla szóló irodalom válogatott bibliográfiája 2002-ig : Online hivatkozásokkal. A Magyar Tudománytörténeti Intézet tudományos közleményei, 27 . Magyar Tudománytörténeti Intézet, Budapest. (Unpublished)

Vajda, András (2022) Kultúra, kontextus, kommunikáció : Egyetemi jegyzet a közkapcsolatok a kultúrában tantárgyhoz = Culture, Context, Communication. University Course on Public Relations in the Cultural Sector. Kultúra – Kommunikáció – Közösség (1). Kriza János Néprajzi Társaság; Erdélyi Múzeum-Egyesület, Kolozsvár. ISBN 978-606-9015-27-8; 978-606-739-214-2

Zellei, Gábor and Balázs, Karina (1999) Hivatali angol tárgyalási kézikönyv : Alap- és középfok. Szakmai nyelvkönyv . Paginarium Kiadó; Librotrade Kft., Budapest. ISBN 9639133752

This list was generated on Tue Dec 24 11:52:48 2024 CET.