Items where Subject is "L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák > LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education / felnőttoktatás, folyamatos képzés"
Group by: Creators | Item Type Number of items at this level: 107. AAlahmad, Abdalhamid and Stamenkovska, Tatjana and Győri, János (2021) Preparing Pre-Service Teachers for 21st Century Skills Education: A Teacher Education Model. GILE JOURNAL OF SKILLS DEVELOPMENT, 1 (1). pp. 67-86. ISSN 2732-3781 BBacsa, Gábor (2007) A rendőrképzés 1945–1950. Rendvédelem-történeti Füzetek (16). pp. 7-14. ISSN 1216-6774 Bacsa-Bán, Anetta (2019) „A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban = “Knowledge is Ageless!" – Open University in Dunaújváros. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online) Bakai, Kristóf Péter and Dézsi, Zsolt and Szabó, Andrea (2024) Vámszakemberek közös képzése az Európai Unióban = Joint training of customs officials in the European Union. BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (1). pp. 55-74. ISSN 2062-9494 Bakos, Áron and Fuksz, Márta and Hajdu, Ágnes and Móser, Tamás (2018) A tereptől a néprajzi muzeológiáig : Reflexiók a néprajzos muzeológusok éves továbbképzéséről. TABULA : A NÉPRAJZI MÚZEUM ONLINE FOLYÓIRATA, 19 (1-2). pp. 1-7. ISSN 2064-7190 Balogh, Mónika (2024) Munkahelyi képzésekről való vélekedés egy empirikus kutatás eredményeinek tükrében = Perceptions of On-the-Job Training in the Light of Empirical Research. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS : A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (4). pp. 657-683. ISSN 2062-9494 (nyomtatott); 2677-1632 (elektronikus) Baráth, Árpád (2019) Kulturális kompetencia és szociális munka. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 30 (2). pp. 110-128. ISSN 0865-0810 Belényesi, Emese (2009) E-közigazgatás a magyar felsőoktatásban és a továbbképzésben. E-Government tanulmányok, 26 . E-government Alapítvány, Budapest. ISBN 978-963-9753-14-3 Belényesi, Emese (2011) Közigazgatási képzések, továbbképzések – oktatásmódszertani kérdések, lehetőségek. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 1 (3). pp. 75-89. ISSN 2060-4599 Belényesi, Emese (2005) A képzés, továbbképzés szerepe a közigazgatási humánerőforrás fejlesztésében. In: MELLearN Egyesület Tanulmánykötet: Lifelong Learning és Kompetencia. Rexpo Kft., Debrecen, pp. 1-11. ISBN 963 218 247 2 Belényesi, Emese (2005) A képzés, továbbképzés szerepe a közigazgatási humánerőforrás fejlesztésében. In: 1. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia = 1st Hungarian National and International Lifelong Learning Conference: Proceedings. Rexpo Kft., Debrecen, pp. 58-70. ISBN 963-472-917-7 Belényesi, Emese (2011) A magyar közigazgatási képzések, továbbképzések intézménytörténete a XX. századtól napjainkig. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 4 (1). pp. 2-13. ISSN 2060-4599 Belényesi, Emese and Dobos, Ágota (2022) Competency-based Human Resource Management in the Public Service from Educational Perspective. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA, 10 (4). pp. 20-41. ISSN 2063-9058 (print), 2786-0760 (online) Belényesi, Emese and Dobos, Ágota (2019) Competency-based Public Human Resource Management (PHRM) from a Comparative Perspective. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA, 2019 (1). pp. 114-129. ISSN 2063-9058 Belényesi, Emese and Dobos, Ágota (2010) Közigazgatási továbbképzések – módszertani alternatívák egy empirikus vizsgálat tükrében. ÚJ MAGYAR KÖZIGAZGATÁS, 3 (11). pp. 19-26. ISSN 2060-4599 Berde, Éva (2021) Gutenberg és a MOOC. EDUCATIO, 30 (2). pp. 301-316. ISSN 1216-3384 Bogdán, Péter (2014) Ajándék Angliából (nem csak) angoltanároknak! ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (7-8). pp. 51-65. ISSN 1215-1807 Bogdány, Eszter and Cserháti, Gabriella and Dabrónaki-Priszinger, Krisztina (2021) Analysis of gap between competencies developed by higher education and required by employers in Hungary. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 51-62. Bolun, Ion and Bulai, Rodica and Ciorbă, Dumitru (2021) Support of Education in Cybersecurity. PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA, 9 (1). pp. 128-147. ISSN 2063-9058 Borbély-Pecze, Tibor Bors (2021) Felnőttképzés, felnőttkori tanulás, társadalom és munkapiac a 21. század elején. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 2 (3). pp. 2-11. ISSN 2677-1306 Borbély-Pecze, Tibor Bors (2015) Lifelong Guidance in the EU Policy Agenda. In: A report on the work of the European Lifelong Guidance Policy Network 2007-2015. University of Jyväskylä, Faculty Of Humanities, Department of Art and Culture Studies, Hungarian Studies, Jyvaskyla, pp. 39-46. ISBN 9789513963361 Bordás, Gabriella and Nándori, Eszter (2019) A munka világába történő integrációt segítő képzések: marginális munkaerőpiaci rétegek, képzések és átképzések a Miskolci Járásban. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 16 (3). pp. 69-75. ISSN 1786-1594 Borszéki, Judit (2020) Az English for Border and Coast Guards című nemzetközi szaknyelvi oktatóanyag fejlesztésének folyamata – a nem-nyelvész szakemberek szerepe. PORTA LINGUA, 2020. pp. 231-247. ISSN 1785-2420 Borszéki, Judit (2017) The Definition of Specific-Purpose English Language Competences Needed in Border Control and their Development Potentials I. The Issues of Defining SpecificPurpose Language Competences. MAGYAR RENDÉSZET, 2017 (4). pp. 123-141. ISSN 1586-2895 Borszéki, Judit (2018) The Definition of Specific-Purpose English Language Competences Needed in Border Control and their Development Potentials II. : English for Border and Coast Guards: Specific-Purpose English Language Skills and the FRONTEX Tools Designed for their Development – Level A2/B1. MAGYAR RENDÉSZET (5). pp. 139-176. ISSN 1586-2895 (nyomtatott); 1787-050X (online) Borszéki, Judit (2015) A Rendőrség határrendészeti feladatokat ellátó állományának idegen nyelvi ismeretei és érdeklődése a nemzetközi határrendészeti tevékenységek iránt. In: A hadtudomány és a 21. század. Association of Hungarian PHD and DLA Students, Budapest, pp. 163-196. ISBN 9786158004480 Bálity, Csaba and Juhász, Péter and Nyitrai, Imre (2019) Szociális vezetőképzés Magyarországon : A magyarországi szociális vezetőképzés előzményeiről, bevezetéséről és elindulásáról. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 30 (2). pp. 89-109. ISSN 0865-0810 Bárkányi, Zsuzsanna Judit (2018) Can you teach me to speak? Oral practice and anxiety in a language MOOC. In: Innovative language teaching and learning at university: integrating informal learning into formal language education. Research-publishing.net, pp. 9-16. ISBN 9782490057108 CCsanádi, Gábor and Csizmady, Adrienne and Róbert, Péter (2014) Adult Learning in Hungary: Participation and Labor Market Outcomes. In: Adult Learning In Modern Societies. Edward Elgar Publishing, Cheltenham; Northampton, pp. 264-282. ISBN 978-1783475179 Csernicskó, István and Orosz, Ildikó and Soós, Kálmán and Brenzovics, László and Gabóda, Béla (2005) A kárpátaljai magyar felnőttképzés és szakképzés esélyei. REGIO, 2. pp. 27-56. ISSN 0865-557X Czellér, Mária and Nagyné Bodnár, Klára and Domonyi, Renáta (2023) Hogyan feleljünk meg a 21. század munkaerőpiaci kihívásainak a felnőttek idegen nyelvi képzésében? PORTA LINGUA (1). pp. 139-146. ISSN 1785-2420 DDaróczi, Miklós (2012) Special Demands on the Project Managers, How to Teach Them? In: Proceedings of the International Conference on Management of Human Resources 2012: Volume I. Rosental Kft, Gödöllő, pp. 155-162. ISBN 978-963-269-294-4 EEvans, Stuart (2024) Maintaining Skill Development of Newly Qualified Physical Education Teachers. GILE JOURNAL OF SKILLS DEVELOPMENT, 4 (3). pp. 50-63. ISSN 2732-3781 FFarkas, Tibor (2019) Analysis of Possibilities in Postgraduate Specialisation Programmes Summarising Government Aimed Info-communication Systems and Services : Fundaments of the Training, Abilities, and Requirements. ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY AND PUBLIC MANAGEMENT SCIENCE, 18 (3). pp. 33-44. ISSN 2498-5392 Fejes, Zsolt Dezső and Pitlik, László and Rikk, János and Szűcs, Diána and Túri, Péter (2024) E-volution a védelem-egészségügyben: A virtuális oktatási és képzési lehetőségek áttekintése = E-volution in Defence Health Care: An overview of virtual educational and training opportunities. HONVÉDORVOS, 76 (1-2). pp. 61-69. ISSN 0133-879X Ferenc, Balazs Bence (2021) Studying time management of young generations. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 63-69. Fogarasi, Katalin and Varga, Éva Katalin (2022) Szaknyelvoktatás nulláról? Gyakorlatorientált szaknyelvi kurzusok a Semmelweis Egyetemen. ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY, 22 (1). pp. 22-39. ISSN 1587-1061 Forgács, Judit (1996) Andragógus vagy nevelő? BÖRTÖNÜGYI SZEMLE, 15 (2). pp. 93-96. ISSN 1417-4758 Forray, R. K. and Kozma, Tamás (2009) Diplomára éhezve. DEBRECENI SZEMLE, 17 (3-4). pp. 315-328. ISSN 1218-022X Forray R., Katalin and Cserti Csapó, Tibor and Györgyi, Zoltán and Híves, Tamás and Labodáné Lakatos, Szilvia and Radácsi, Imre and Sánta, Hajnalka (2009) Társadalmi igények a felnőttek felsőfokú továbbtanulásában = Social demands for the higher education of adults. Project Report. OTKA. Franzen-Waschke, Ute (2021) Working from home in 2020 – Lessons learned to leverage these learnings going forward as emerging leaders and a remote office workforce. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 16-23. Fűrész, Edina and Szabóné Tóth, Éva and Tóth, Krisztina and Amariei, Daniel (2023) Adult education’s role in rural development and women’s empowerment in Tunisia and Hungary: exploring cross-regional collaboration, growth opportunities, and gender-inclusive strategies. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 10 (1). pp. 14-25. ISSN 2415-9395 GGyarmathy, Éva (2015) Accessibility and personalization. The Literacy Project and the universal design approach. In: 9th International Technology, Education and Development Conference. , 2015, Madrid. Gácsi, Mária (2019) The Versatility of Drama-Based Pedagogy and Teacher Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 107-114. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online) HHabók, Anita and Kong, Yunjun and Kong, Yunjun and Magyar, Andrea (2021) Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students. HELIYON, 7 (3). ISSN 2405-8440 Hajdu, Gábor Tibor and Tóth, Tibor (2024) A mikrotanúsítvány beillesztésének kezdeti lépései a magyar képzési rendszer jogi keretei közé 2024-ig. HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE, 15 (1). pp. 22-33. ISSN 2062-0292 Hajdu, Zita and Tar, Ildikó Éva and Lázár, Timea and Farkas, János and Czellér, Mária (2023) Parallel Teaching and Evaluation of Employability and Foreign Language Competencies in Technical Language Training. HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE, 14 (1). pp. 108-119. ISSN 2062-0292 Hajdú, Dávid (2021) The Impact of Population Processes on Adult Training in Borsod-Abaúj-Zemplén County Between 2010 and 2019. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 8 (3). pp. 131-142. ISSN 2415-9395 Hajdú, Dávid (2021) A koronavírus hatása a munkanélküliségre és az álláskeresőknek szóló képzésekre Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 18 (1). pp. 27-37. ISSN 1786-1594 (nyomtatott); 2560-2926 (elektronikus) Hajdú, Dávid (2022) A közfoglalkoztatottaknak szóló képzések vizsgálata hazánkban (2016–2020). EDUCATIO, 31 (2). pp. 281-293. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online) Hajdú, Dávid (2023) A munkahelyi képzések vizsgálata a munkavállalók szemszögéből = Investigation of workplace training from the perspective of emloyers and employees. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 10 (1). pp. 26-36. ISSN 2415-9395 Hajdú, Dávid (2020) A munkanélküliség és felnőttképzés területi eloszlása az Észak-magyarországi régióban. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 17 (2). pp. 62-69. ISSN 1786-1594 Hanák, Zsuzsanna (2018) Végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója megújuló pedagógusképzési program segítségével = Reformed Teacher Training Programme Supporting the Prevention of Early School Leaving. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 65-76. ISSN 1589-519X Harangi-Tóth, Zoltán (2020) A stratégiai hadijátékok szerepe a katonai felsővezető-képzésben. HONVÉDSÉGI SZEMLE: A MAGYAR HONVÉDSÉG KÖZPONTI FOLYÓIRATA, 148 (1). pp. 91-100. ISSN 2060-1506 Herdon, Miklós and Szilágyi, Róbert and Várallyai, László (2011) ICT Tools for Implementation the European Qualification Framework in the Agricultural Sector. AGRÁRINFORMATIKA / JOURNAL OF AGRICULTURAL INFORMATICS, 2 (1). pp. 18-28. ISSN 2061-862X Horváth, Zsuzsanna (2018) Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 77-84. ISSN 1589-519X Hrubos, Ildikó (2017) A tudás természetének megváltozása a digitális korban. EDUCATIO, 26 (02). pp. 169-179. ISSN 1216-3384 Huber, Máté Imre (2021) Az angol és a német nyelv többközpontúsága a magyarországi nyelvoktatásban: Tanárok és diákok vélekedései. In: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2021. Nyelvtudományi Kutatóközpont, Budapest. ISBN 9789639074941 JJ. Benczik, Izabella (2019) Edutainment in the Magic Tower : Environmental awareness as a lifelong learning process. Journal of Applied Technical and Educational Sciences, 9 (1). pp. 42-57. ISSN 2560-5429 Jobbágy, Szabolcs (2019) Academic and specific, aimed training type education possibilities in scope of CISCO Networking Academy Training - NetAcad Program = Akadémiai rendszerű, illetve specifikus, céltanfolyami jellegű képzési lehetőségek a CISCO hálózati akadémiai képzés - NETACAD program tükrében. HADMÉRNÖK, 14 (1). pp. 250-259. ISSN 1788-1919 KKardkovács, Kolos (2023) Fenntartható foglalkoztatás. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 69 (1). pp. 76-91. ISSN 0031-496X (nyomtatott), 2064-8278 (online) Kenyeres, Attila Zoltán (2017) Az iskolai végzettség hatása a felnőttek televíziós dokumentumfilmekből történő tanulási aktivitására. EDUCATIO, 26 (4). pp. 669-677. ISSN 1216-3384 Korompai, Attila (1998) A területi szakképzés irányai – az együttműködés lehetőségei. Tér és Társadalom, 12 (4). pp. 143-160. ISSN 0237-7683 Korpics, Márta and Paksi-Petró, Csilla (2024) A Módszertani kézikönyv a kreatív tanuláshoz című szakkönyv könyvismertetője. BELÜGYI SZEMLE / ACADEMIC JOURNAL OF INTERNAL AFFAIRS: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 72 (8). pp. 1527-1533. ISSN 2062-9494 Kozári, József and Tóth, Krisztina (2014) Experiences of short courses offered for small farmers. Studia Mundi – Economica, 1 (1). pp. 47-51. ISSN 2415-9395 Krauzer, Ernő (2020) Az új rendészeti továbbképzési rendszer kiépítésének bemutatása = The presentation of the development of the new law enforcement further training system. BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-), 68 (4 SPEC). pp. 26-36. ISSN 2062-9494 Krüger, Karsten and Alvarez, Montserrat and Csizmadia, Péter and Duch, Nestor and Hamburg, Ileana and García, Javier (2014) Social Effectiveness of Tertiary Higher Education for Adults in Mid-Life. Dia-e-Logos, Oldenburg. ISBN 978-3-943087-25-3 Köllő, János (2017) Felnőttkori tudásfelhalmozás. In: Munkaerőpiaci tükör, 2016. MTA Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont Közgazdaság-tudományi Intézet, Budapest, pp. 169-172. LLaki, Ildikó (2014) System of Education of Older Adults in Hungary. In: Analysis and Comparison of Forms and Methods for the Education of Older Adults in the V4 Countries. Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, Praha, pp. 134-142. ISBN 978-80-7308-504-9 Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében = The Role of Informal Learning in the Professional Development of Kindergarten Teachers. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT : A MAGYAR AGRÁR- ÉS ÉLETTUDOMÁNYI EGYETEM KAPOSVÁR CAMPUS NEVELÉSTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK ÉS A SOPRONI EGYETEM BENEDEK ELEK PEDAGÓGIAI KARÁNAK NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRATA, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online) Lengyel, Tünde (2023) Multinacionális vállalat képzési rendszerének vizsgálata a vállalatok elvárásai és a felnőttkori tanulás összefüggésében. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 4 (1). pp. 93-102. ISSN 2677-1306 Lichterfeld, Katrin (2021) Make your voice heard and tune your ears for a global orchestra. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 6-15. MMa, Linfei and Ge, Chenhe and Xue, Yameng and Tick, Andrea (2021) Communication problems and solutions faced by Chinese college students entering the workplace. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 24-41. Malatyinszki, Szilárd (2021) Generational Differences in Adult Education Methodology - The Point of View of the Instructors. VISEGRAD JOURNAL ON BIOECONOMY AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT, 10 (2). pp. 51-55. ISSN 1339-3367 Mező, Katalin and Mező, Ferenc (2018) Egy innovációs kör innovációs portfóliói = Innovation Portfolios of an Innovation Club. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 69-76. ISSN 2498-5368 Mikulán, Róbert and Kántor, Ivett and Malatyinszki, Szilárd (2012) A Békés Megyei Harruckern János Közoktatási Intézmény szerepe a térségfejlesztésben. KITEKINTÉS - PERSPECTIVE: REVISTA DE STIINTA SI CULTURA, 16 (18). pp. 101-106. ISSN 1454-9921 NNémeth, Miklós (2020) A nyelvjárási beszéd megítélése a pedagógusok körében = The Attitude Towards Dialectal Speech Among Teachers. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : LEKTORÁLT SZAKFOLYÓIRAT KUTATÓKNAK, OKTATÓKNAK, PEDAGÓGUSOKNAK, 13 (1). pp. 35-42. ISSN 2060-0623 PPatkós, Csaba (2014) Helyi tudás, mint vidékfejlesztési erőforrás: a LEADER program Európában és Magyarországon. EDUCATIO. ISSN 1419-8827 (Submitted) Podlovics, Éva Lívia (2021) A kompetenciák az általános iskolától az élethosszig tartó tanulásig. In: Örökség és megújulás. Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28). Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 47-54. ISBN 978-963-496-184-0 Poór, József and Susnjar, Gizela S. and Szlávicz, Ágnes and Karoliny Mártonné Csetneki, Zsuzsa (2012) Training Practice in Central and Eastern European Companies. In: Proceedings of the International Conference on Management of Human Resources 2012: Volume I. Rosental Kft, Gödöllő, pp. 133-140. ISBN 978-963-269-294-4 RRajab, Husam and Ozoliņa, Nadīna and Denysiuk, Vladyslav and Gennart, Noémie (2021) Hate speech toward youngsters in online media. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 42-49. Ruzsonyi, Péter (2017) Az együttműködés kutatási programja: a reintegrációs tisztek oktatásának, képzésének fejlesztése az eredményes fogvatartotti reintegráció érdekében. BÖRTÖNÜGYI SZEMLE, 36 (1). pp. 101-109. ISSN 1417-4758 SSeidl-Péch, Olívia (2018) Milyen alapelvek mentén oktassuk a terminológiai ismereteket a szakfordítóképzésben? Porta Lingua. Szaknyelvi regiszterek és használati színterek. pp. 153-163. ISSN 1785-2420 Shtaltovna, Yuliya and Muzzu, Christina (2021) Enhancing students’ digital competencies within the Employability module of the University of Europe’s skills-based curricula. Proceedings of the first GiLE4Youth International Conference : The Development of Competencies for Employability. pp. 71-89. Szabó, Anikó and Kovács, Éva (2021) A személy- és vagyonőrök objektumspecifikus fejlesztési terve (IDPS) MOP-kiterjesztéssel = The Introduction of the Internal Development Plan for Security Guards Applied Jointly with Mission-Oriented Preparation. MAGYAR RENDÉSZET, 21 (3). pp. 139-154. ISSN 1586-2895 (nyomtatott); 1787-050X (elektronikus) Szabó, Ildikó and Szinger, Veronika (2015) Development and Implementation of an Action Research-Based Blended Learning In-Service Teachers' and Trainers' Course. GRADUS, 2 (1). pp. 92-100. ISSN 2064-8014 Szabó S., András and Zsuga, Imre and Hanzlik, János and Pálinkás, Gergely András and Máthé, Gabriella Nóra and Szegszárdi, Bence and Huszka, Mihály (2022) Aktuális kérdések és problémák a súlyemelősportban. IV. rész: Mi várható a jövőben, mi az edzők szerepe, kell-e edzőképzés, a korszerű informatika nyújtotta lehetőségek = Current Questions and Problems in the Weightlifting Sport. Part IV.: What to Expect in the Future, What is the Role of Coaches, Do We Need Coaching Training, Advanced IT. MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE = HUNGARIAN REVIEW OF SPORT SCIENCE, 23 (3). pp. 64-73. ISSN 1586-5428 Szabóné Tóth, Éva (2023) A felnőtteknek szóló képzések jellegének, ezen belül az álláskeresőknek szóló képzések céljának és finanszírozásának változása hazánkban 2010 és 2020 között. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 10 (2). pp. 74-85. ISSN 2415-9395 Szekeres, Ágota and Horváth, Endre (2014) Befogadó közösségek szociometriai sajátosságai, fókuszban az enyhén értelmi fogyatékos fiúk és lányok társas helyzetével. In: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2014. 11. 06-08., Debrecen, Magyarország. Szittné Csányi, Krisztina and Vass, Vilmos (2023) A kompetencia-alapú felnőttképzés/továbbképzés módszertani és szervezeti tapasztalatai a Budapesti Metropolitan Egyetemen. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 4 (1). pp. 33-42. ISSN 2677-1306 Sztanó, Imre (2015) A számvitel oktatás fél évszázada = Half Century of Accountancy Teaching. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (ksz.). pp. 3-17. ISSN 0865-7823 TT. Kiss, Tamás and Tibori, Theodosia Tímea (2015) Az önépítés útjai : Durkó Mátyás munkássága. Belvedere Meridionale, Szeged. ISBN 978-615-5372-24-7 Tar, Lilla (2023) How Do They Do It? Vocabulary Learning Strategies Used by Hungarian EFL Learners with Autism Spectrum Disorder: An Interview Study = Hogyan csinálják? Autizmussal élő felnőttek szókincstanulási stratégiái az angol mint idegen nyelv tanulásában. Interjú-alapú tanulmány. FOLIA HUMANISTICA ET SOCIALIA : BÖLCSÉSZET- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 1 (2). pp. 257-268. ISSN 3004-1260 Tábi, Levente (2019) Evolution of the C-IED Staff Officers Course = A C-IED törzstiszti tanfolyam fejlődése. HADMÉRNÖK, 14 (1). pp. 61-71. ISSN 1788-1919 Tőzsér, Zoltán (2013) Intézményválasztási döntések a részidős hallgatók körében? Iskolakultúra, 7-8. pp. 84-101. ISSN 1215-5233 UUrbán, Péter (2020) A minőségoffenzív tanárképzési program Németországban. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Az Eszterházy Károly Egyetem Tudományos Közleményei = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae (43). EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 61-76. VVarga, Júlia (2019) Fiatalok munkahelyi és iskolarendszeren kívüli képzése. In: Munkaerőpiaci tükör 2018. Munkaerőpiaci Tükör . Közgazdaság-és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Budapest, pp. 128-130. Varga, Júlia (2020) Workplace and Non-Formal Education and Training of Youth. In: The Hungarian Labour Market 2019. The Hungarian Labour Market . Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Budapest, pp. 131-133. Varga, Szabolcs (2018) Jogi tárgyak szükségessége a pedagógusképzésben = The Necessity of Legal Subjects in Higher-Level Teacher Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 193-204. ISSN 1589-519X Vaszari, Tamás (2016) A vezetőképzések szerepe a gazdasági versenyképességben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (7). pp. 54-63. ISSN 0133-0179 Veress, József László (2016) Az E-learning és az internetes távoktatásban rejlő lehetőségek – fókuszban a fejlesztések sikerességi tényezői = E-Learning and Inherent Possibilities in Distant Learning: Focusing on Success Factors of the Developments. E-CONOM, 5 (1). pp. 51-64. ISSN 2063-644X Vári, Vince (2016) Hatékonyság a rendészeti tiszthelyettesképzés és a karrierrendszer fejlesztésének ütközőzónájában = Effectiveness of Law Enforcement Through Officer Training and Career Development. MAGYAR RENDÉSZET, 16 (6). pp. 109-132. ISSN 1586-2895 (nyomtatott); 1787-050X (elektronikus) Vértesy, László and Kukaj, Qendresa (2024) Micro-credentials: Navigating New Frontiers for Skill Acquisition and Lifelong Learning. In: Intellectual Potential of Society in the Context of Permanent Social Changes: Ways of Retaining and Development. People’s Ukrainian Academy, Kharkiv, Ukraine, pp. 35-38. ISBN ISSN 2616-9770 Vörös, Zsuzsanna and Lukácsné Veres, Edina (2010) Az e-Learning bevezetésének tapasztalatai az MGSZH-ban - egy pilot eredményei = The Experiences of e-Learning Implementation in CAO -Results of the Pilot Project. AGRÁRINFORMATIKA / JOURNAL OF AGRICULTURAL INFORMATICS, 1 (3). pp. 17-28. ISSN 2061-862X ZZellei, Gábor (1994) A hivatásos és a közalkalmazotti állomány periodikus továbbképzéséről. MAGYAR POLGÁRI VÉDELEM. p. 25. ISSN 1217-0844 Zhanna, Ilina (2015) Students’ readiness formation to the professional self-knowledge in the process of foreign language training. Studia Mundi – Economica, 2 (1). pp. 125-137. ISSN 2415-9395 ÁÁbrahám, Katalin (2015) A felnőttképzés integrációs szerepe az alacsony képzettségűek körében az Észak-Alföld régióban. SOCIO.HU, 2015 (3). pp. 223-238. |